Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

ekf

Medlem
Nu har jag också beställt en kasse åt min syster, körde i safari på ipaden över en något skakig lina någonstans över Kanada. Fick hela tre mail från citygross om att min beställning är mottagen, vi får väl se om det dyker upp några poäng, men bra pris blev det på kassen i alla fall, hoppas den är bra :) Är den det kan jag tänka mig att köpa den till ordinarie pris till mig själv framöver
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Malu

Medlem
Har inte heller fått några poäng. När jag klickar på "mina transaktioner" så blir det bara blankt. Men klickar jag på "har dina poäng inte registrerats" så kan jag få fram en lista över "Ej registrerade poäng". Frågan är vad det betyder? Underkända? Spärrade? Jag har tomt på fliken för "Registrerade poäng".

upload_2016-8-5_18-47-9.png
 

JohanA

Medlem
Har inte heller fått några poäng. När jag klickar på "mina transaktioner" så blir det bara blankt. Men klickar jag på "har dina poäng inte registrerats" så kan jag få fram en lista över "Ej registrerade poäng". Frågan är vad det betyder? Underkända? Spärrade? Jag har tomt på fliken för "Registrerade poäng".

Visa bifogad bild 54924
Kan det vara att siten är seg och man klickade på att skicka ordern flera gånger? fick du lika många bekräftelsemail?
 

gneken

Medlem
Har inte heller fått några poäng. När jag klickar på "mina transaktioner" så blir det bara blankt. Men klickar jag på "har dina poäng inte registrerats" så kan jag få fram en lista över "Ej registrerade poäng". Frågan är vad det betyder? Underkända? Spärrade? Jag har tomt på fliken för "Registrerade poäng".

Visa bifogad bild 54924
Det är alltid blankt tills det blir godkända, eller att det har gått för länge, säg 2 veckor, och då får du en knapp där för att registrera manuellt genom att skicka in kvitto.
 

gjohansson

Medlem
Har inte heller fått några poäng. När jag klickar på "mina transaktioner" så blir det bara blankt. Men klickar jag på "har dina poäng inte registrerats" så kan jag få fram en lista över "Ej registrerade poäng". Frågan är vad det betyder? Underkända? Spärrade? Jag har tomt på fliken för "Registrerade poäng".

Visa bifogad bild 54924
Säkert samma för mig då eftersom sidan hade låt problem då jag klickade på slutför flera ggr med resultatet 5 mail på köp :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen