Senaste nytt

Värva mig til Amex

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Enbart i denna tråd får förfrågningar om att bli värvad till Amex postas. Inga diskussioner i övrigt är tillåtna i tråden.

Vilka regler som gäller för att värva och bli värvad kan du läsa här:
Regler för värvning till Amex | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Om du vill bli värvad skriv vilket kort du är intresserad av samt hur du vill bli kontaktad (PM, inofficiell resa med BC, inofficiell träff med BC, övrigt kontaktsätt)

Uppdatering:
I denna tråd ska inga diskussioner förekomma.
Det är inte heller OK att ställa frågor här.
Att skriva att man har skickat PM ska inte heller förekomma, PM går iväg i alla fall

Det enda denna tråd ska användas till är att söka en värvning till Amex.
 

HH1986

Ny medlem
Hej,

Jag skaffade detta kort för ca 7-10 dagar sedan och missade värvningsbonusen.
Har förstått att man kan ringa in i efterhand och komplettera för att få ta del av den.

Så ni insatta, skicka gärna PM med det jag behöver vid mitt samtal för efter-registrering så får ni ta del av
värvningsbonusen.

Mvh,
 

Bamse35

Medlem
Hej!

Har nyligen skickat in en ansokan till Amex Platinum och vantar fortfarante pa svar. Jag sag i efterhand att man kan ange nagon som varvar en och aven om det ar lite i efterhand sa laste jag tidigare i traden att det ska inte vara nagra problem da Amex anda ger bada parter en bonus.
Sa, forst till kvarn far varva mig :)

Edit:

Inom ett par minuter hade jag redan en pa hugget, sa erbjudandet ar tyvarr redan over!
 
Last edited:

Patrik_82

Medlem
Vill gärna bli värvad till SAS Amex Elite
Har dock ett SAS Amex Premium för tillfället så troligtvis utgår ingen värvningsbonus.
Kontaktas via PM

Tack på förhand

Edit:
Värvad
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen