Dr. Miles
Expert
Ja, det är normalt.Ser dock att Thai blockar många datum kring julen. Är det normalt?
Ja, det är normalt.Ser dock att Thai blockar många datum kring julen. Är det normalt?
Om du pratar om awardplatser, är det viktigt att det finns fysiskt tillgängliga platser. Finns det lediga säljbara platser på dina datum?Jsg har inga problem med att boka dagar innan avgång. Brukar block var statisk kring julen eller finns det hopp att man släpper platser senare?
Hur är det med Skatter och tillägg? Är de hutlösa?
Kollar på en resa - ARN(SK-C)-FRA(TG-F)-SYD(TG-F). Och samma rutt tillbaka.
Detta har jag också funderat på. Är avgifterna alltid desamma för ekonomi, business och first? Eller finns det någon lyxskatt på premiumkabinerna?Spelar det någon roll i skattekostnad mellan C och F ?
En del länder (UK) har högre skatter för premiumkabin, en del flygbolag har högre bränsletillägg för premiumkabin. Se exempel.Detta har jag också funderat på. Är avgifterna alltid desamma för ekonomi, business och first?
Detta har jag också funderat på. Är avgifterna alltid desamma för ekonomi, business och first? Eller finns det någon lyxskatt på premiumkabinerna?
Det kanske gäller inte för bonusresor med SAS EuroBonus poäng men det finns en del flygbolag som debiterar olika summa av bränsletillägg beroende på kabinklass, bokningsklass.Detta har jag också funderat på. Är avgifterna alltid desamma för ekonomi, business och first? Eller finns det någon lyxskatt på premiumkabinerna?
Mig veterligen ingen som lyckats boka Australien via USA. Det är en rätt stor omväg.Hej,
Har spanat lite i United Appen:
ARN-LHR-SFO-AKL. / AKL-SFO-LHR-ARN
Skulle detta vara en giltig ruttning? Är den fullt möjlig? för jag kunde inte få hela rutten i en sökning, utan ARN-SFO och SFO - AKL för sig, med ca 6 timmar stopp i SFO. Men finns i C hela vägen ToR.
Kostnad för detta i poäng och skatter?
Eller har ni något bättre förslag på ruttning?
Tack På förhand !