Senaste nytt

Bästa trådlösa högtalaren för musik på hotellrummet

chazzie

Medlem
Jag håller med om att Bose Soundlink är lite väl styv i priset, men ljudet är riktigt bra och batteritiden påstås vara 10 timmar, vilket är fullt tillräckligt för 99.5% av de användningsområden jag har. En skillnad är också att på senare år har många andra tillverkare kommit ikapp, förut var det nästan bara Bose som hade en högtalare som lät bra i det formatet. Just Soundlink Mini levererar väldigt bra ljud per kubikcentimeter =}
 
Rockbox curve är inte så illa och dessutom gratis i SAS Diamond goodie baggen.
Tack för tipset, gratis gör det ju enkelt att prova! Nu måste jag bara få SAS att begripa att jag inte tagit ut någon goodie den här rundan - jag tog ut en Quintessentially Concierge Service 02-09-2015, och av någon lustig anledning tycker de att det är i min nuvarande period som startade 01-04-2016.

Misstänker att de går på medlemsåret för Quintessentially Concierge Service i stället för Eurobonus.
 
Jag har köpt en jbl Charge 2+ som jag är riktigt nöjd med. Bra ljud lågt och skäms inte för sig högt heller. Fungerar som konferenstelefon om man vill, men även som extra batteri till telefon och surfplatta.
 
Toppen