Senaste nytt

SAS event: LEGOLAND Billund, söndag 2016-08-28

Dr. Miles

Expert
För er som är SAS EuroBonus Gold eller högre (Diamond, Pandion) kan boka biljett på LEGOLAND i Billund, Danmark på söndag den 28:e augusti 2016 för 500 EuroBonus poäng per person och för upp till 4 personer.

Biljetten kostar annars 329 DKK för barn, 349 DKK för vuxna.

Inloggning krävs via gold.flysas.com

Boka senast: 2016-AUG-21

Screenshot20160719 02 SAS.png

SAS skrev:
Welcome to LEGOLAND®!

Sunday August 28, 2016

Pris i poäng 500
Erbjudandet upphör 21-08-2016

BESKRIVNING

Fun at LEGOLAND®!

Sunday August 28th is a great day for you and your family since you'll be able to spend the day at LEGOLAND®. In addition to all the fun attractions, you'll also get the chance to visit the new Ninjago World and try the new rides.

Don't forget to visit us at the SAS EuroBonus VIP area where we'll be providing entertainment and serving ice cream and refreshments. Show your voucher at the SAS Eurobonus VIP area and get an icecream and drink free of charge. Download the VIP area map here

Booking fee: 500 points per ticket, maximum 4 tickets per member.

After placing your order, you will receive an email with your voucher. Please print the voucher and scan it at the entrance. Once inside you can enjoy the 55 different rides and activities the park has to offer free of charge ( SEAT Trafikskolan not included).

For futher information please check Fantastiske oplevelser venter i LEGOLAND® Billund Resort or send an email to info@LEGOLAND.dk or call +45 79 50 17 17.

Most Welcome to a day full of fun at LEGOLAND® with SAS EuroBonus!

The voucher is only valid on August 28th 2016 and cannot be exchanged for other dates or be used in combination with other discount agreements, membership cards or company agreements. In case of cancellation, the deducted points will not be returned.

Dr. Miles

Expert
Vid eventet på Gröna Lund i Stockholm, kunde man boka fler än 4 biljetter ifall man bokade max 3 biljetter åt gången.
Jag vet inte om det fungerar så den här gången men om ni vill, ni kan prova.

ulagun

Medlem
Tack för tipset. Försökte komma in på gold.flysas.com och boka fick till svar att sidan inte existerar.
Vare sig jag Diamond eller hustrun Gold har fått erbjudandet. Likaså på våra eurobonussidor finns detta inte nämnt med ett ord.
Märkligt.
Har de selekterat erbjudandet o_O

Dr. Miles

Expert
Tack för tipset. Försökte komma in på gold.flysas.com och boka fick till svar att sidan inte existerar.
Vare sig jag Diamond eller hustrun Gold har fått erbjudandet. Likaså på våra eurobonussidor finns detta inte nämnt med ett ord.
Märkligt.
Har de selekterat erbjudandet o_O
Prova med den här länken.
Kod:
https://gold.flysas.com/login/

ulagun

Medlem
Många Tack!
Hamnade på en intressant sida som jag inte visste att den fanns.
Kollade även bonusbiljetter till Billund. Funkar inte över dagen den 28.e. blir i så fall till att övernatta. Boka till ordinarie pris blir dyrt.

Toppen