Senaste nytt

Fakta Hilton HHonors for life

ulagun

Medlem
Kan inte finna att detta varit uppe tidigare så förmedlar ett svar från en trevlig Jey W på Hilton Honors angående memberdhip for life
HH Gold for life existerar inte
Däremot Diamond for life
Krav
10 years with Diamond status
1000 PAID nights. Stora bokstäver ordet paid tagits ur mejlet.
Tyvärr blev det inget Diamond for ever för min del.
Tuffa krav!
 

Senator

Moderator
Jag håller med. Det jag stör mig på är att det finns normalt 3 sätt att nå Diamond:
Pengar
Vistelse
Nätter

Nu skall plötsligen bara en gälla för Lifetime. Begärde ut min egen statistik i januari och hade 9,1 år men enbart 475 nätter. Hopplöst..
 

maba

Medlem
Jag håller med. Det jag stör mig på är att det finns normalt 3 sätt att nå Diamond:
Pengar
Vistelse
Nätter

Nu skall plötsligen bara en gälla för Lifetime. Begärde ut min egen statistik i januari och hade 9,1 år men enbart 475 nätter. Hopplöst..

Fy f-n vad surt, tycker det är ett alldeles för tufft att kräva 1000 nätter under 10 år. Det innebär att man i snitt skall sova där 100 nätter per år under 10 års tid.
 

ulagun

Medlem
Jag håller med. Det jag stör mig på är att det finns normalt 3 sätt att nå Diamond:
Pengar
Vistelse
Nätter

Nu skall plötsligen bara en gälla för Lifetime. Begärde ut min egen statistik i januari och hade 9,1 år men enbart 475 nätter. Hopplöst..
Talade med en Hilton anställd på Kastrup om detta. Föreslog att jag inte skulle ge upp utan ringa och tala med dem
Har över tio år men endast 575 paid nights. Skulle se helt annorlunda ut om stays räknades
Vad tror du??
 

agehall

Medlem
Det här diskuterades 2014 i Lifetime Hilton Diamond | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor då detta infördes.

Det är hårda krav på Lifetime HHD, det håller jag helt med om. Det känns dessutom lite redundant att man säger att det ska vara 1000 nätter och 10 år som HHD - det hade räckt att säga 1000 nätter imho. 10 år som HHD tycker jag är för lågt krav med tanke på att de ger bort HHD i flingpaket numera.

Tyvärr är det väl även så att iochmed att alla är HHD idag, så sjunker vädet av att ha Lifetime HHD rätt rejält.
 
Toppen