Senaste nytt

SAS Diamond-event, 17-19 oktober. Exclusive trip to Champagne with Richard Juhlin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

SNIFF

Medlem
Som om jag har råd med det här... Men kul initativ som det pratades om på Diamond-eventet på Grand Hotel i maj.

Någon som ska åka och kan rapportera? :)

Dear SNIFF,

join us on a unique trip to Champagne with Richard Juhlin, the most renowned international wine connoisseur in the Nordic countries and the world’s leading expert on champagne.

The man who has tried more than 10,000 different champagnes has now designed an exciting and unique tour of the Champagne region featuring his favorite vintages – exclusively for SAS Diamond members.

Follow Richard down the red carpet into the vineyards and visit the fashionable chateaux and cult wineries in the Grand cru villages.

Taste James Bond’s favorite champagnes and eat at Michelin-starred restaurants. Try some of the world’s last bottles of mature vintages in Le Mesnil-sur-Oger. Drink the fabled 53rd at the Diebolt-Vallois champagne house in Cramant and dine with the world’s top champagne producer from Dom Pérignon at Napoleon’s Grand Trianon castle.

Experience all this and more on our first-class trip to the world’s finest wine region with Richard Juhlin and SAS Dreams.

Fly to Paris on Monday 17 October and return on Wednesday 19 October 2016. Spaces are limited and it’s first come, first served, so don’t miss out!

Best wishes from SAS
WE ARE TRAVELERS


upload_2016-7-12_12-25-0.png
 

pswe

Medlem
riktigt bra initiativ!! erbjud mer av sånt här. tyvärr krockar datumen med annan resa för min del.
 

NotRyan

Medlem
Oops. Jag gjorde till och med en ansträngning och kollade ett möteschema för hösten... Det hade jag inte behövt göra :-( Ja gärna, men nej tack när priset är på den nivån. Men dom lär ju få fullt så då är det väl marknadsmässigt kan man tro...
 

Wendestam

Medlem
Klickade på länken när mejlet kom och tänkte att detta låter intressant. Höll på sätta kaffet i halsen när jag såg priset...o_O
 

Wendestam

Medlem
Jag tycker detta börjar bli lite tramsigt men dessa erbjudanden! Kan det inte göra lite mer realistiska upplägg till realistiska priser. Jag vill gärna se något i 5-8,000kr spannet jag vill INTE LÄGGA 38,000 NOK plus 75,000poäng.
Håller helt med. Upp till 10Tkr känns rimligt för ett 2-3 dagars evenemang. Och kanske över en helg i ställt för mitt i veckan, när man som EBD:are, ändå är ute och reser...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen