Senaste nytt

Vad göra med 7000 poäng på Qatar

Jag har knappt 7000 poäng på Qatar liggandes. Flyger aldrig med dem och såg att de går ut 31 dec 2017. Finns det något vettigt att göra för dem? Är det värt att föra över dem till någon? Andra idéer?
 

pep

Medlem
Hur är det med points + cash, fungerar det bara på Qatar-metall?
Nej. Man kan end ikke kombinere QCredits med Qmiles. Cash er en helt separat ting hos QR og det er meget dyrt at opgradere med cash. Der kører kampagner med store mileage rabatter (ligesom hos M&M), men 7000 er for lidt. Du skal bruge 23000 mere (30,000 ialt) for en opgradering til business class fra DOH til ARN...
 
Nej. Man kan end ikke kombinere QCredits med Qmiles. Cash er en helt separat ting hos QR og det er meget dyrt at opgradere med cash. Der kører kampagner med store mileage rabatter (ligesom hos M&M), men 7000 er for lidt. Du skal bruge 23000 mere (30,000 ialt) for en opgradering til business class fra DOH til ARN...
Jag tänkte på den här varianten: Qmiles Plus Cash

Men får inte upp det alternativet när jag försöker boka...
 

LarsCph

Medlem
Jag tänkte på den här varianten: Qmiles Plus Cash

Men får inte upp det alternativet när jag försöker boka...

Opfylder du dette kravet? "This requires for a minimum 50% of the award ticket to be paid by Qmiles."

Jeg brugte QMiles + Cash og bookede 2 retur København - Dubai via Doha i Business class for en stak Qmiles plus cirka dkk 2.000 per person. Det fungerede helt problemfrit.
 
Opfylder du dette kravet? "This requires for a minimum 50% of the award ticket to be paid by Qmiles."

Jeg brugte QMiles + Cash og bookede 2 retur København - Dubai via Doha i Business class for en stak Qmiles plus cirka dkk 2.000 per person. Det fungerede helt problemfrit.
Jag uppfyller det på korta sträckor med andra bolag inom Europa. Ska testa hur det är med Qatar-metall. Det kanske bara gäller deras egna flighter, ungefär som med SAS.
 

LarsCph

Medlem
Jag uppfyller det på korta sträckor med andra bolag inom Europa. Ska testa hur det är med Qatar-metall. Det kanske bara gäller deras egna flighter, ungefär som med SAS.

Ah ja - ellers prøv at ringe eller skrive til Privilege Club. Jeg var med familien i London i foråret med British Airways hvor vi fløj på bonus billetter købt med QMiles (dog 100% QMiles + tax i cash). Så vidt jeg husker kunne jeg ikke få det til at fungere at booke via hjemmesiden, men det fungerede fint at ringe til dem - der fik jeg fin hjælp med at finde ledige afgange og booke med QMiles.
 
Toppen