Senaste nytt

Swiss First London - Calgary

CJR

Medlem
Under dagens slumpmässiga surfande efter flygbiljetter fann jag via Google Flight sträckan London - Calgary med Swiss i First (A) för drygt 25 TSEK tor. Att flyga över pölen till detta pris är ganska tilltalande tycker jag då det är Swiss First Class. Priset stämmer då jag gick vidare till Swiss webbsida och nästan bokade. Man vill ju uppleva Swiss First, men vad gör man i Calgary?
 

JohanA

Medlem
Påminner om priserna ex London som fanns för ca fyra år sedan.

Promo som bokas i A. Finns även bra pris till bland annat New York för 2098 pund.
 
Last edited:

CJR

Medlem
Prissatt till 2 347 GBP vilket bidrar till det lockande priset i SEK med tanke på veckan som gått kanske?
 

JoE

Medlem
Hyr en bil och kör upp i The Rockies. Banff är 1.5 tim motorväg från Calgary.
Banff och Jasper helt underbar natur.
Canadian Rockies Vacations Guide - Banff National Park | Canadian Rockies Vacation Guide – Banff, Jasper, Canmore. Guide to the Canadian Rockies with detailed destination information for Banff, Jasper, Canmore, Kananaskis Country, and the other National Parks in the Canadian Rockies
Världens vackraste biltur och underbar fjällvandring. Var där i maj i år och åkte skidor blandat med underbar hiking nu är det bara hiking som gäller.. Det är nåt otroligt vackert landskap och vyer där.
Du kan även bo på en hel del superflotta Fairmont, tror det finns fyra stycken längs vägen där som är helt grymma, exempelvis detta vid Lake Louise.
fairmont-chateau-lake.jpg
 
Toppen