Senaste nytt

Landvetter till Goteborg Central

trekker

Medlem
Jag tittar pa ett flyg imorgon till Landvetter som landar 17:30, jag skulle behova ta ett tag fran Goteborg central kl 18:55 isafall. Ar det gorbart eller ar det for stor risk inblandat i detta?
 

DanielKif

Medlem
Det är inga problem alls så länge inte ditt plan är försenat och du inte behöver vänta på massa bagage. 30-35 min tar flygbussen ändra fram till göteborgs central. Den går var 15:e minut.
 

jsn

Medlem
Kommer du från UK? Jag vet inte hur passkontrollen är på GOT, om de någonsin är långa...?
 

Morgan

Medlem
Du kan ju om tiden blir knapp ta taxi till Kungsbacka eller Alingsås från Landvetter och gå på tåget där (beroende på om du ska mot Skåne eller Västerås).

Då har du ju ytterligare 20-30 minuter på dig!
 

trekker

Medlem
Du kan ju om tiden blir knapp ta taxi till Kungsbacka eller Alingsås från Landvetter och gå på tåget där (beroende på om du ska mot Skåne eller Västerås).

Då har du ju ytterligare 20-30 minuter på dig!
Grymt bra tips, den tackar vi for! Biljetten ar bokad sa nu satsar vi, SAS ville har 3000 kr for MAN-ARN medans BA nojde sig med £42:50 och 2500 avios for MAN-GOT.
 

Mike@GOT

Medlem
Som andra sagt, inga problem alls, över huvud taget. Passkontrollerna på GOT är snabba och effektiva med korta/ingen kö och reser du utan bagage är du ute på någon minut. :)
 
Toppen