Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Avgeek

Medlem
Tänkte sätta mig och fika (fika) lite i Lufthansa Senator Lounge på LHR T2. Inte en enda ledig plats i någon av LH loungerna så förflyttade mig till en lugn och skön Plaza Premium Lounge där duschen kommer intas om 5 minuter.

Fattar inte varför det var SÅ fullt, såg inte så många long haul avgångar. Nu fanns det ju inga andra destinationer med ANA F annars hade jag försökt undvika via LHR.
Semestersäsong. :)
 

trekker

Medlem
Hamnade visst här till slut.

1466710549901874216225.jpg
 

Brandten

Medlem
Tillbaka i LH nu. Senatorloungen proppfull men vanliga inte ens halvfull.
En tjej som stod före mig i SAS kön för att få voucher trodde att den fungerade i LH loungen. När hon blev nekad och vände på klacken så påpekade jag till värdinnan att jag kan gästa in henne. Sagt och gjort.... sedan skildes vi åt. Tur för var inte så sugen på flera timmars snick snack nu. :)
 

tuesday

Medlem
CPH aspire. De har starkvaror framme så nu har jag fått en dansk frukost...

9184a873ebd5b0e60be789643ec55a52.jpg


Har dessutom hunnit ta en promenad och plocka tre turf zoner utanför flygplatsen. Strax mot SAS lounge

Hur är aspire loungen jämfört med SAS Lounge? Funderar på skaffa priority pass
 

pep

Medlem
Hur är aspire loungen jämfört med SAS Lounge? Funderar på skaffa priority pass
SAS loungen er alt ialt bedre. Aspire er lidt mere beskeden, men rummelig og anderledes. Du kan jo prøve at betale dig ind for at se om du kan lide den. Eller tag en gratis "runde" (receptionen tillader normalt) for at tage den i øjesyn inden du køber dig ind. PP giver endda vist adgang til 1-2 lounges yderligere?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen