Senaste nytt

Är det värt att skaffa Best Western Diamond?

KNA

Medlem
"Vi har uppgraderat våra hotellförmåner så att du som medlem alltid ska känna dig extra välkommen när du checkar in hos oss. Rabatten i restaurangen är nu mer generös och vi har återinfört möjligheten för våra mest lojala medlemmar att välja mellan rabatt eller extra poäng"

Högre belopp på vouchern eller välja poäng igen
Förmåner och villkor
 

jerixon

Medlem
Det gör att jag väljer BW igen när jag bor i Sverige då deras poäng är väldigt lätta att använda utomlands, speciellt i USA.
Har kört på Radisson hela sommaren och kommer fortsätta köra dem i Danmark där priserna inte skiljer så mkt mot BW, men i Sverige tycker jag förmånerna är bra och de hotell jag väljer att bo på håller helt klart tillräckligt bra klass för att jag ska trivas :)

En sidofråga - Någon som matchat Hilton Diamond eller CCC och fått den nya Diamond Select nivån som status?
Alltid bra med lite extra poäng :p

"Vi har uppgraderat våra hotellförmåner så att du som medlem alltid ska känna dig extra välkommen när du checkar in hos oss. Rabatten i restaurangen är nu mer generös och vi har återinfört möjligheten för våra mest lojala medlemmar att välja mellan rabatt eller extra poäng"

Högre belopp på vouchern eller välja poäng igen
Förmåner och villkor
 

flonken

Medlem
En sidofråga - Någon som matchat Hilton Diamond eller CCC och fått den nya Diamond Select nivån som status?
Alltid bra med lite extra poäng
:p

Dom matchar inte till högsta nivån.
Från BW: We do apologize, but the higest level we can match to with out StatusMatch program is Diamond.
 
Toppen