Senaste nytt

Ryanair: Överraskande bra

In_Sweden

Medlem
Säga vad man vill om Ryanair. Men prioboarding kan de likt få andra i Norden.
Tror inte att jag har varit med om en enda Ryanflight (av kanske 15-20stk) som inte har haft perfekt prioboarding.

Sen så är frågan om hur mycket service något bolag hinner med på en 65 minuter lång flight.
 

jsn

Medlem
Störtskön rapport!! Tyvärr verkar du ha glömt nämna självklarheter som priority check-in, fast-track genom security etc...?
 

fly4fun

Medlem
Sen så är frågan om hur mycket service något bolag hinner med på en 65 minuter lång flight.
Flighten är 65 min enligt tidtabell men 45-50 min flygtid i praktiken, mitt rekord är 42 min. Ryanair brukar faktiskt vara långt mer effektiva än Wizzair på sträckan. Dom plockar fram grejerna, kör ut en sväng, in igen och sedan slappa. På Wizzair däremot hinner planet påbörja nedstigningen innan personalen fått i ordning serveringsvagnen och hinner ibland inte servera hela planet och plockar fortfarande dom sista sakerna från vagnen när piloten ropar "cabin crew, take your seats for landing"

Oavsett om man väljer det Irländska eller Ungerska lågprisbolaget så kan man ofta hitta biljetter för under hundralappen enkel till Gdansk och ibland så billligt som 29, 49 eller 69 kr. Rekommenderas...
 

VonMögen

Medlem
Störtskön rapport!! Tyvärr verkar du ha glömt nämna självklarheter som priority check-in, fast-track genom security etc...?
Du har helt rätt att nånstans i dimman fanns det faciliteter som fast-track och prio-checking @jsn ... men tyvärr var detta inget som vi var i närheten av
 
Toppen