erc
Medlem
Jag har nu suttit i telefonkö i fyra (!) timmar. Familjens tonåring med tre väninnor satte sig idag på en buss i Karlstad för att nå Arlanda sent i kväll. De är inbokade på SK1845 från Arlanda till Malta i morgon klockan 07:40. Under eftermiddagen meddelades det på SAS webbsidor att flighten omfattas av strejken och är inställd.
Lägger jag på nu och ringer igen lär jag få meddelande om att kundtjänst har öppet i morgon från 10:00 till 19:00...
Ska jag hänga kvar? Ska jag försöka få fatt på någon EBG som kan förse mig med access till EBG-supporten?
Tjejerna är ombedda att ställa sig i kön till SAS på T5 när de kommer fram och överlämna mig i telefon till personalen.
Vad tror ni? Kommer de kunna ruttas om? Kommer de få ersättning för hotell och sedan få flyga på måndag?
Lägger jag på nu och ringer igen lär jag få meddelande om att kundtjänst har öppet i morgon från 10:00 till 19:00...
Ska jag hänga kvar? Ska jag försöka få fatt på någon EBG som kan förse mig med access till EBG-supporten?
Tjejerna är ombedda att ställa sig i kön till SAS på T5 när de kommer fram och överlämna mig i telefon till personalen.
Vad tror ni? Kommer de kunna ruttas om? Kommer de få ersättning för hotell och sedan få flyga på måndag?