Senaste nytt

Live från SK925

011430121

Medlem
Sitter ombord på SK925 från CPH till IAD på 6A, just avslutat måltiden som idag bestod av gravlax, pasta, ost och glass.
Vi har precis passerat Island ( hur kommer Lagerbäck att kunna ta dem visare i EM) Måste säga att det är fantastisk service från flickorna som arbetar i kabinen, de berättar hur det var att jobba på SAS med DC8, DC10, 747 or då var det lyx med hunmmer och cigaretter till passagerarna, vad de minns flickorna och kan berätta om detta, men minnet svikar något den Cola Light som jag beställde för 3,5 timmar sedan är tydlgen på kylning för den är inte levererad ännu!
Ena av flickorna var på sin dotterdotters student utspring i går, flickebarnet är singel och 18 år.
Jag sa att jag visste några killar som var trevliga och ordentliga med fina intressen som flyg Självklart tänkte jag på de starka varumärkena här på BC @bnr och @Gustav Jonsson, tyvärr kunde jag inte uppfylla ( idets fall) farmoderns önskemål om bilder, men jag försökte så gott det gick måla upp en bild av dessa ynglingar
Nu är jag lite sugen på dricka och tänker fråga om Cola Lighten har blivit avkyld! Ha en trevlig helg om vi inte hörs!
 
Last edited:

011430121

Medlem
Att kalla dessa kvinnor för flickor och flickebarn är oerhört nedvärderande. Inte okej.
Åtgärdat så att det passar dig!
Jag är så konflikträdd och vill att mina inlägg skall passa alla, ber verkligen om ursäkt för detta grova och störande övertramp, har lärt mig något nytt idag
 
Last edited:
Toppen