Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anfield

Medlem
f08b76aa35bb7d970af0235823648630.jpg


Fika i Gdansk !
 

anjak

Medlem
I Senator loungen Zurich terminal E, grymt fin lounge. Just nu är vi 3 gäster här med kock som lagar mat till en på beställning. Terassen är riktigt fin att ta en glass på och nu bär det av till whiskybaren med 120 olika sorter!
 

Ricci

Medlem
Silverkris loungen T3 i Singapore på väg hem SIN-FRA-CPH. Det blir 777-300ER nya kabinen till FRA. Jag har fått plats i den lilla kabinen med endast 3 rader C-klass innan First :)
 

Nilann

Medlem
Senator Lounge G28 i MUC på väg till GOT via CPH med SAS. Aldrig sett så mycket folk här som när herr Nilann och jag kom för en dryg timme sedan. Vi fick i alla fall två glas champagne. Nu har det lugnat ner sig och alla får sittplats. Lite fokus på EM i fotboll i loungen med speciella muffins för dagens match, Frankrike-Rumänien.
 

rob74

Medlem
Hej från SAS Gold på ARN T5!
Helgen och kommande vecka firas i Östersund. Men flyget går först kl 18, så det fick bli en sväng hit.
Idag serveras kyckling i röd curry, så det blir väl ett smakprov strax. Men först lite bubbel...
Frun knöt en ny kontakt på nerresan från Kiruna, så jag tog med henne via fasttrack då hon skulle vidare till Frankfurt med SAS. Nu sitter jag och väntar på frun som har ett snabbt möte att klara av innan hon kan masa sig hit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen