Senaste nytt

Värsta ni sett? Hört?

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Aurora

Guest
Ikke akkurat lounge, men denne tråden fikk meg til å tenke på et scenario i ARN T5 fast tracken for 1-2 måneder siden:

Jeg kommer til fast tracken. Foran meg er en EKSTREMT stresset fyr, som åpenbart har hatt en slags diskusjon med ei jente som står "mellom oss". Jeg er opptatt med mitt, så mens han har rast gjennom metalldetektoren, jenta har lagt sine ting på båndet, og jeg kommer fram til båndet, så ligger det en ukjent koffert "litt på siden" av båndet. Jeg tenker at man ikke skal gjøre for mye styr ut av en slik situasjon, så jeg legger mine ting på båndet og informerer security-personalet om at det ligger en koffert som noen kanskje har glemt på andre siden.

Mens jeg venter på mine saker, så står jenta og pakker ned sine ting, mens han sykt stressa fyren nesten panisk står og peser og nistirrer på båndet. Jeg legger sammen 2+2 og skjønner at det er hans bag. Så jeg sier til han at han kanskje har en koffert som han glemte av på andre siden? Han sier "oh shit, what, is that where it is!!" før han klikker helt i vinkel på jenta som står og pakker ned ting. Følgende scenario forløper:

Stresset mann til ung svarthåret jente med veldig mye merkeklær: "WHAT THE F*** IS THE MATTER WITH YOU B***CH!!! I TOLD YOU I AM IN A HURRY"
Jente: "It's not my problem"
Stresset mann: "YOU OBVIOUSLY HAVE A PROBLEM WHEN YOU TAKE MY BAG OFF THE BAND YOU F****CKING PSYCHO B*****"
Jente: "what....ever...."
Stresset mann raser avgårde for å hente baggen, jeg står i lettere sjokkartet fascinasjon over scenen som forløper foran meg.
Jenta viser fingeren til mannen mens han til slutt får siste baggen sin igjennom, og han sier f*** you en siste gang til henne.

#drama from the fast track.
 

Pingus

Medlem
The Centurion Lounge LAS: Familie laster opp omtrent "alt" fra buffeten, bærer bort i et hjørne og flytter det over i dertil egnede "quite sizeable" containers. Gir ordet "takeaway" en HELT ny mening... :(
 

Johanna

Medlem
Nu på morgonen i FCT i Frankfurt. En man tar en flaska champagne. Jag tror först han sätter den på bordet för att dricka upp hela men förstår sen att han la ner den i sin påse. Han verkade inte ens skämmas för han stod och tittade på etiketten länge och övervägde om det var en bra flarra innan den åkte ner i påsen.
 

Bibinski

Medlem
Nu på morgonen i FCT i Frankfurt. En man tar en flaska champagne. Jag tror först han sätter den på bordet för att dricka upp hela men förstår sen att han la ner den i sin påse. Han verkade inte ens skämmas för han stod och tittade på etiketten länge och övervägde om det var en bra flarra innan den åkte ner i påsen.
Spännande tolkning av First Class :)
 

Flying Finn

Medlem
Hälsningar från AMEX Centurion Lounge på MIA!

Måste nog medge att jag är alldeles för prydligt klädd eller så är definitionen för "smart casual" rätt så vid o bred... Eller är det könsdiskriminering? :p Herrejösses en kvinna sitter här, så att hennes vita BH är till hälften framme.
 
  • Gilla
Reactions: Ebg

hagmar

Medlem
Det värsta jag sett var en som i Menzies på GOT fyllde på en medhavd träningsbutelj från ölkranen o_O
Företagsskvaller i synnerhet om det är noterade bolag tycker jag enbart är spännande :rolleyes:

Annars tycker jag politiker (från alla sidor) verkar se sig själv som stående över alla andra, i synnerhet i lounger...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen