Senaste nytt

Ny Accelerate kampanj: 1:a Juni – 31:a Augusti, 2016

palmen

Moderator
84700 bonusoäng för min del, borde inte vara omöjligt att klara, har dock redan bokat all semester i sommar och alla resor går till USA så globetrotter kommer jag få jobba lite med och göra extra bokningar för att klara.
Kommer att ha ca 15 hotellnätter i sommar för semester så två weekends får gå till IHG så är allt utom Globetrotter avklarat (om man inte räknar Eat, Drink and Earn). Helt klart väldigt generöst för min del.

Points Value Offer Description Status
5,000 Stay Once Get 5,000
Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 5,000 bonus points.

10,000 Stay More, Earn More
Get closer to the rewards you want when you stay 5 night(s) and earn 10,000 bonus points.

3,800 Travel with the IHG® App
2 stay(s) with the IHG® App and earn 3,800 bonus points.

9,600 Saturday Stays Bonus
Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 9,600 bonus points.

26,400 Globetrotter Bonus
Earn 26,400 bonus points for staying at 3 IHG hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country.

900 Eat, Drink, and Earn
Spend $50 on food or beverages at IHG hotels and earn 900 bonus points.

1,000 Earn When You Redeem
You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to Reward Nights, and you’ll earn 1,000 bonus points.

23,000 Your Achievement Bonus
Complete 6 of the 7 offers above and earn (an additional) 23,000 bonus points.

5,000 June Bonus Offer
Stay once in June and get 5,000 bonus points
 

Kris

Medlem
79600 i potten för min del. Inte lika lukrativ deal som sist. Nästan 20k färre poäng och lite jobbigare mål (baserat på resemönster). Bl.a. fyra länder istället för tre som sist. Är ju i princip omöjligt att _inte_ skrapa ihop något av det. Får se var det landar...
 

DrKlas

Medlem
Fick en ganska tråkig på totalt 35000 poäng:

En natt i juni ger 5000 p.
En natt ger 1000 p.
3 nätter ger 5000 p.
6 nätter ger 3000 p.
9 nätter ger 3000 p.
12 nätter ger 3000 p.
15 nätter ger 15000 p.

Har redan 14 nätter bokade under perioden men 10 av dem är bonusnätter. Det här kommer inte få mig att boka om. Men det kan nog bli tillräckligt med nätter för att klara 15 inklusive en i juni ändå.
 

FFlash

Medlem
Kommer inte att bo mycket under sommaren på IHG men trevligt att de har june 5000 bonus, july 5000 bonus, etc som man kan enkelt plocka hem typ bo en gång i månaden. Hela potten blev för krävande denna gång så jag kör Hilton.
 

palmen

Moderator
Jag kommer behöva boka en extra weekend och ett tredje land. Får se om man får ta nödlösningen med Helsingfors eller om något roligare kan öppnas upp.
 

jumbooze

Medlem
Jag fick lite krångligare denna gång, jag har avklarat 2 dvs 1 poängköp och förnyat min amb, sen är det 4 bokningar via app, stay once, 2 weekends, stay more 5 nätter, globetrotter 2 länder. Får se hur det blir med jobb efter semestern då den är bokad helt på hilton...
 

palmen

Moderator
Jag fick lite krångligare denna gång, jag har avklarat 2 dvs 1 poängköp och förnyat min amb, sen är det 4 bokningar via app, stay once, 2 weekends, stay more 5 nätter, globetrotter 2 länder. Får se hur det blir med jobb efter semestern då den är bokad helt på hilton...
Det där låter ändå rätt lätt, 2 länder ska ju inte vara ett problem för de flesta, 4 bokningar med appen kräver ju 4 stays dock, vilket i sig inte borde vara några problem.
 

jumbooze

Medlem
Det där låter ändå rätt lätt, 2 länder ska ju inte vara ett problem för de flesta, 4 bokningar med appen kräver ju 4 stays dock, vilket i sig inte borde vara några problem.
Normalt skulle jag sagt, en bit kaka men så mycket är redan uppbokat med Hilton... Får se om jag tar en en MR i Augusti...
 
Toppen