Senaste nytt

COOP Medmera mer

dino_81

Medlem
Nu har jag formellt sagt upp mitt MedMera Mer.

I samtalet med kundtjänst tidigare upplevde jag att medarbetaren var varken förvånad eller intresserad av att behålla mig som kund.

Den enkla förklaringen till förändringarna/försämringarna förklarades med de nya reglerna kring avgift/procent som kreditkortsföretagen kan ta ut i vinst. Och så var det med det.

Ev. kommande förändringar kunde de inte uttala sig och återbetalning av innestående årsavgift var det inte tal om.

För mig blir det fortsatt dubbeldippning med "vanligt" medlemskap i Coop och Amex Elite.
 

WTP

Medlem
Samma här! Nu har jag också sagt upp MMM. Jag fick frågan varför och när jag drog det så det var bara suck på andra sidan.
Nu är det för min del AMEX Premium och SAS MC. Då jag handlar nästan inte alls på COOP jag glömde be henne skicka "vanligt"medlemskortet.
Det var roligt så länge det varade....

P.S. Frugan är glad för att hon kan skippa COOP - kortet :)
 

Silverfux

Medlem
Växlade in poängen vi hade idag, nu skall bara uppsägningen göras :)

Handlar inte på coop så meningslöst för mig att ha ett medlemskort....

Tydligen måste man säga upp sitt medlemskap via någon föråldrad blankett som man skickar in via post.... Suck.....
 
Tror ni det blir nått "erbjudande" med högre växlingskurs till Eurobonus framöver?
Den är 100/10 nu.

...eller kommer det bli ännu värre? :|
 

kaktusen

Medlem
Växlade in poängen vi hade idag, nu skall bara uppsägningen göras :)

Handlar inte på coop så meningslöst för mig att ha ett medlemskort....

Tydligen måste man säga upp sitt medlemskap via någon föråldrad blankett som man skickar in via post.... Suck.....

Stämmer, man måste ringa och be att få säga upp kortet. Sedan får man hem en blankett som man skriver under och skickar tillbaka med snigelpost. Det ska inte vara enkelt.... Det är första gången någonsin jag inte lyckats säga upp ett kort via telefon. Skickade förresten in min blankett för över två veckor sedan men har inte hört något mer.
 
Toppen