Senaste nytt

Inofficiell träff i Stockholm lördag 28/5-2016 (Plats: NKs Saluhall)

palmen

Moderator
På lördag är vi några som ska på event med SAS och prova öl, för de som är intresserade så tänkte jag att vi styr ihop en liten träff innan så kan vi åka tillsammans också. Alla är självklart välkomna, oavsett om man ska på eventet efteråt eller inte.

Plats: NKs Saluhall (vid något av borden i "ölbaren")
Tid: 14-16:30

Det har efterfrågats att vi ska vara på lite andra ställen än Monks så detta är en möjlighet för er som inte gillar Monks. Priserna är väldigt fördelaktiga i baren och det finns lättare mat att köpa, eller om man vill beställa en ost och chark-tallrik från delikatessen.
Det finns även en vinbar borta vid ostdisken, om jag förstått det rätt så är det helt OK att ta med ett glas där ifrån och sätta sig vid "ölbaren" också. Detta är dock inget jag kan garantera med 100% säkerhet, finns dock vin och bubbel att köpa i ölbaren också.

Ta tillfället i akt att träffa lite folk från BusinessClass, i värsta fall så är jag där själv om ingen vill göra mig sällskap :)
I och med att detta är en spontan träff så finns ingen bokning på X antal personer utan vi får samsas med alla andra som är där.
 
Toppen