Senaste nytt

Bästa platserna i SAS nya business class?

MWi

Medlem
Håller med föregående talare. Rätt trångt och hårt - dock prisvärt. Men rad 1 är mycket, mycket bättre! (Precis som i de gamla kärrorna.)
Kan nämnas att jag hade hällt i mig en försvarlig mängd champagne men min gravida bättre hälft sov som ett litet barn
 

jsn

Medlem
Hur stor skillnad är det mellan fönsterplatserna på jämna resp udda rader när det gäller utsikten ut genom fönstren? Typ, är det "egentligen ingen skillnad", eller är det "som att sitta i mittensätet på ett narrow-body-plan", eller hur upplevs skillnaden?
 

pswe

Medlem
Hur stor skillnad är det mellan fönsterplatserna på jämna resp udda rader när det gäller utsikten ut genom fönstren? Typ, är det "egentligen ingen skillnad", eller är det "som att sitta i mittensätet på ett narrow-body-plan", eller hur upplevs skillnaden?
Utsikten är inte så påverkad tycker jag, däremot är stolarna bort från gången betydligt mindre störda av trafik i gången och känns lite mer privata.
 
  • Gilla
Reactions: jsn

Patrick

Medlem
Fick 1H på hemresan från HKG och det är stor skillnad på rad 1 jämfört med resten.

Helt annat fotutrymme och luftighet, loungeläget gick att använda. Nästan "first light". :D
 

Flyerbandit

Medlem
Fick 1H på hemresan från HKG och det är stor skillnad på rad 1 jämfört med resten.

Helt annat fotutrymme och luftighet, loungeläget gick att använda. Nästan "first light". :D
Håller med, rad 1 A och H är mkt bra. Gör inget att de är vända mot gången, inget spring där ändå
 
Jag vet inte jag. Jag föredrar verkligen att ha allt "jobb" mot gången. Så här såg det ut på senaste resan både till (8H) och från (6H) usa. Det var platser jag valde med omsorg, dels för att jag gärna har resten av planet till vänster om mig, och dels för att jag gärna har lite space mellan mig och gången, både vid jobb och vila. Men jag ska testa den andra modellen nästa gång för att kunna jämföra.

Instagram
 
Toppen