Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
CIP loungen i IST byder på dejlig morgenmad, "tema med variationer". TK betalte uden at gny et 4 stjernet, udmærket hotel som STPC på min vej fra CPH til Buenos Aires - selv på en meget diskounteret økonomi-billet. Også, selv om OTA'en havde indsat bemærkning om, at evt. hotel skulle betales af den rejsende.
 
Last edited:
Sala VIP Iberia i Bilbao. Luftig och trevlig lounge med något begränsat utbud.
image.jpg
image.jpg
 

trekker

Medlem
Dags för lite refreshments efter en hopp från cph. Hade missräknat och trodde det skulle bli afternoon tea så det blev dubbla luncher, får vänta några timmar innan det blir ba burgare. I övrigt är champagnen på marken markant bättre än i luften.

20160519_151125.jpg 20160519_140729.jpg
 

Delayed

Medlem
Någon som kan gästa på ARN T4?

Sitter fast i en 12tim försening...
12 timmar på T4 låter som ett medeltida tortyrstraff. Försök åtminstone bli gästad på T5 eller "köp in dig" på Menzies T5 eller Aurora T2. Många här har skrivit att det går utmärkt att komma airside T5 med inrikes boardingkort T4 och då borde det funka att köpa in sig i Menzies/Aurora antar jag, även om jag aldrig testat.
 

Konto93

Medlem
12 timmar på T4 låter som ett medeltida tortyrstraff. Försök åtminstone bli gästad på T5 eller "köp in dig" på Menzies T5 eller Aurora T2. Många här har skrivit att det går utmärkt att komma airside T5 med inrikes boardingkort T4 och då borde det funka att köpa in sig i Menzies/Aurora antar jag, även om jag aldrig testat.


Insåg ganska snabbt att T4 i 12timmar kommer inte hålla. Jag tog arlanda express istället och hänger i stan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen