Senaste nytt

Hur beter man sig i en lounge?

Status
Stängd för vidare inlägg.

trekker

Medlem
Sitter just nu i Galleries First och gick for att ta en kopp kaffe. Trots att kaffet fortfarande var kvar i maskinen satte jag det i halsen. Hur far man bete sig i en lounge egentligen? Har man ratt att bete sig som att man ligger hemma i soffan? Jag tog fram kameran och tog en bild, har dock suddad ut aansiktet pa objektet da det kanske strider mot nagon lag eller nagot. Gubben ligger alltsa, med skjortan uppe och visar magen (ej synligt pa bilden), har sina glasogon vilandes pa denna bara mage och ligger och dricker champagne.

Ar detta acceptabelt? Posta garna era egna skamsbilder.

gf.PNG
 

Alf

Medlem
Det är helt oacceptabelt. Tyvärr säger det en del om dessa personers omdöme. Det är inte alltid finare eller mer städat folk som åker i de finare klasserna som någon på forumet ibland försökt framhålla. Tyvärr finns det skitstövlar i alla samhällsklasser.
 

Ziplock

Medlem
Att folk inte vet hur man beter sig får man nog räkna med, men vad som irriterar mig ännu mer är att personalen i loungen alldeles för sällan tillrättavisar besökare som inte uppför sig korrekt.
 

Senator

Moderator
Vi håller på att undersöka denna tråd lite om vi vill ha denna typ av diskussion med en form av "naming and shaming". Det är därmed inte sagt att tråden är stängt för all framtid, men vi behöver titta på om denna typ at tråd är lämpligt i forumet.

MVH,
Senator/Hans i rollen som moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen