Vanliga priser kanske, men det tycker jag alla First är, vansinniga.@agehall säger väl dock att det är vansinne att betala för BA First, oavsett vad. Eller?
Jo, jag vet att du gillar att säga så. Själv har jag inte rest många ggr i säte av den klassen i C, samt serverats LPGS. Jag förstår den inte kan jämföras med LH F, men det är ju inte många som kan. Nu har jag bara några ggr flugit BA F och varje gång har det varit 747 o plats 2K(?). Finns inte en enda C-produkt som slår det i mina ögon och speciellt inte deras egen.Problemet med BA F är att det är en businessprodukt.
@agehall säger väl dock att det är vansinne att betala för BA First, oavsett vad. Eller?
Hos mig ringer en klocka om en jämförelse med SAS gamla business. Var det den som var som BA F?Problemet med BA F är att det är en businessprodukt.
Nu har jag bara några ggr flugit British Airways F och varje gång har det varit 747 o plats 2K(?).
Japp, enligt @FruAgehall är det så. Jag kan hålla med henne om att servicen vi fått då vi rest tillsammans i SAS gamla business har vida överstigit den vi fått hos BA när vi flugit First. Efter vår senaste utflykt till NYC i påskas då hon fick testa Club World för första gången så trillade BA F ner ytterligare ett snäpp på skalan eftersom personalen på upper deck gjorde ett strålande jobb.Hos mig ringer en klocka om en jämförelse med SAS gamla business. Var det den som var som British Airways F?
De ggr jag flugit AA i business så lyckas "jag" alltid med att det blir equipment change och det blir gammal config. Då har jag något att se fram emot iaf.Du borde testa AA. Deras säte i business är imho minst lika bra som BA F. Håller med om att BA har bättre dricka i F än vad AA har i business, men jag kan överleva utan LPGS mot att få bättre service, bättre mat samt glass till efterrätt.