Senaste nytt

IHG: Staybridge eller Candlewood Times square, New York?

FF#1

Medlem
Har precis köpt en biljett för en lång weekend (SAS C) till frugan till New York i sommar, letar efter hotell som kan bokas på poäng. Funderar på nått "lägenhetsaktigt" Någon som har erfarenhet och vet vilken av Staybridge Suites : Times Square eller CandlewoodSuites : Times Square som man ska välja?

Har inte testat boka åt "annan" på IHG men vad jag har förstått så borde det väl bara vara och boka och sätta henne som "additional Guest" med rätt att checka in? någon som vet?
 

Totopez

Medlem
Jag har bott på Staybridge tre gånger. Ganska nybyggt och fräscht hotell. Bra recognition som statusgäst. Bra frukost ingår, mindre drinkbjudning på kvällarna. Trevlig personal. Nackdelen är hissarna, det finns bara tre hissar till ett högt och smalt hotell, vilket kan ge långa väntetider.

På TA klagar en del på att det är en dålig gata, det ligger ett kontor för villkorligt frigivna i samma kvarter men jag har aldrig märkt av något.

Det är bekvämt gångavstånd till tunnelbana, Times' Square och annat. Hittar man bra pris är det absolut ett intressant hotell.
 

Maja

Medlem
Gillade Staybridge! Hade inga problem med gatan det låg på och då reste jag själv. Gick förbi detta kontor på alla möjliga tider på dygnet, var aldrig några konstigheter.
 
Toppen