Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Och idag, efter ca 4 veckor, fick jag positivt svar från Shareholders-mailen. Enligt dem ska min nya status vara inlagd i deras system "inom 20 dagar".
Uppenbarligen ett standardsvar skickat utan eftertanke eftersom jag fick svar och status inlagd inom 3 dygn när jag mailade goldpointsplus, något de rimligtvis borde ha sett om de kollat mitt konto innan de svarade. :)
Fick för övrigt också "bara" till och med februari 2017.
 

johan_fbg

Medlem
Och idag, efter ca 4 veckor, fick jag positivt svar från Shareholders-mailen. Enligt dem ska min nya status vara inlagd i deras system "inom 20 dagar".
Uppenbarligen ett standardsvar skickat utan eftertanke eftersom jag fick svar och status inlagd inom 3 dygn när jag mailade goldpointsplus, något de rimligtvis borde ha sett om de kollat mitt konto innan de svarade. :)
Fick för övrigt också "bara" till och med februari 2017.

Fick också samma svar (och har också hunnit få Guldstatus i väntan på svar) men ifrån en personlig e-postadress, undertecknat "Company Fleet & Investor Relations Manager".
 
Och idag, efter ca 4 veckor, fick jag positivt svar från Shareholders-mailen. Enligt dem ska min nya status vara inlagd i deras system "inom 20 dagar".
Uppenbarligen ett standardsvar skickat utan eftertanke eftersom jag fick svar och status inlagd inom 3 dygn när jag mailade goldpointsplus, något de rimligtvis borde ha sett om de kollat mitt konto innan de svarade. :)
Fick för övrigt också "bara" till och med februari 2017.
Tja, 3 dagar är ju definitivt "inom 20 dagar". Med god marginal dessutom.
 

FF#1

Medlem
I dag fick jag och frugan våra guldkort för 2017, han få sliverkort där emellan trots förlängning av guld i slutet av februari.
De är ju inte direkt snabba på att skicka ut kort.
 

mha321

Medlem
I dag fick jag och frugan våra guldkort för 2017, han få sliverkort där emellan trots förlängning av guld i slutet av februari.
De är ju inte direkt snabba på att skicka ut kort.
Jag trodde de i princip slutat skicka ut kort eller något sådant..

Blev 1 Jan felaktigt gold och fick det åtgärdat i början på feb tror jag det var, tillbaks till concierge. Har fortfarande varken fått guld eller concierge kort utskickat.

Men å andra sidan är det ingen som klagat på att det gamla kortet gått ut. Och skulle de göra det så har man ju alltid appen...
 

FF#1

Medlem
Jag trodde de i princip slutat skicka ut kort eller något sådant..

Blev 1 Jan felaktigt gold och fick det åtgärdat i början på feb tror jag det var, tillbaks till concierge. Har fortfarande varken fått guld eller concierge kort utskickat.

Men å andra sidan är det ingen som klagat på att det gamla kortet gått ut. Och skulle de göra det så har man ju alltid appen...

har fått både silver och nu ett gludkort till mig och frugan, för nått år sen så fick bara hon och jag inget.
 

Bibinski

Medlem
I dag fick jag och frugan våra guldkort för 2017, han få sliverkort där emellan trots förlängning av guld i slutet av februari.
De är ju inte direkt snabba på att skicka ut kort.
OT men kan det vara så att de beställer korten i bulk när de fått in tillräckligt många som skall ha ? Jag blev guld i mars och fick mitt kort igår också..
 
Toppen