Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Osten

Medlem
Har försökt leta runt efter svar men hittar inget konkret.

Kommer troligen gå över från Coop medmera mer till SAS EB amex premium, inom snar framtid (säger till när jag bestämt mig, så ni behöver inte skicka inbjudan ännu, men grymt kul att se att ni är på hugget), den enda funderingen jag egentligen har är hur det fungerar med "kalenderår", räknar de från det att jag får hem kortet eller räknas det som ett riktigt kalenderår, det vill säga från januari-december?
 

jumbooze

Medlem
Har försökt leta runt efter svar men hittar inget konkret.

Kommer troligen gå över från Coop medmera mer till SAS EB amex premium, inom snar framtid (säger till när jag bestämt mig, så ni behöver inte skicka inbjudan ännu, men grymt kul att se att ni är på hugget), den enda funderingen jag egentligen har är hur det fungerar med "kalenderår", räknar de från det att jag får hem kortet eller räknas det som ett riktigt kalenderår, det vill säga från januari-december?
Kalenderår jan - dec
 

Hachans

Medlem
Snabb fråga, var ser jag hur långt jag har kvar till 241? Jag har för mig jag såg det på en faktura, men hittar det inte igen!
 

AtleFlyg

Medlem
För mig funkar inte sidan, stått 15 kr i spend hela året.... "Det ska komma igång inom kort, vi gör om sidan" säger kundtjänst..
 
Toppen