Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Gus

Medlem
Det är väl också märkligt att de är försenade just när de behövs som mest?
Jadu, riktig otur! :rolleyes: Hoppas inte min resa till SFO är borta när jag vill boka den! Fast jag ska ändå betala 110 000 poäng i business så jag kan flyga varsomhelst dit SAS flyger i USA, och sedan åka vidare med United till SFO.
 
Samma här. Över en vecka sedan de är flaggade som överförda hos Amex men inget på kontot. På andra hållet är det inte lika segt. Gjorde en poäng uppgradering på CPH idag vid gaten, och inom 2 minuter var saldot minskat med 25000p.
 
Att det kan ta tid vid banköverföringar vet man ju. Där tar banken en liten ränta medan pengarna är i limbo.
Men vad gör dessa poäng i limbo??
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Johanna

Medlem
EuroBonus Autosweep skedde den 10/05/2016. Idag är det den 17/5, det har alltså gått en vecka och fortfarande inga poäng på mitt eurobonuskonto. Någon mer som inte har fått in sina poäng denna månaden? För mig handlar det om 18000 poäng och jag behöver de för att kunna boka min Amex 241.
Bela tiden. Tar alltid minst 2 veckor för mig att få poängen till Eurobonus
 
  • Gilla
Reactions: Gus

FTBern

Ny medlem
Tänkte flytta över från Eurocard Platinum till SAS EB Amex Premium. Läst och förstått att det hjälper att få en inbjudan. Någon intresserad att hjälpa?


Tack så mycket. Gick väldigt fort!
 
Last edited:
Toppen