Senaste nytt

En uges ferie i marts 2017

LarsCph

Medlem
Fruen tager på dykkerferie i 2017 i marts - og i stedet for bare at blive hjemme og arbejde overvejer jeg om jeg skulle tage min datter med på en uges ferie i stedet for. Det er fra 4/5/6 Marts og hjem igen den følgende weekend. Qatar Airways har ganske fine kampagne-priser frem til 15. maj til Dubai i business class og med en OK connection både ud og hjem. Min datter er 5 år på det tidspunkt og kan godt lidt at flyve - så rejsen i sig selv er noget hun gerne vil og "ørkensdyrsflyet" har høj status.

Så jeg overvejede at flyve derned fra CPH 22.55, transfer i Doha 7 timer senere på et par timer inklusive et kort visit i Al Safwa fordi vi kan. Hjem igen 13.30 fra Dubai og hjemme cirka til sengetid.

Giver det mening? Varmt vejr og badeferie kombineret med et forhåbentlig nyåbnet LEGO land vil passe både far og datter fint.

Gode forslag til hvor kan skal bo dernede er meget velkomne?


Og hvis jeg har totalt overset en anden destination i verden er jeg også lydhør. Men Dubai virker tiltalende - lille tidsforskel/jetlag, vejret er garanteret varmt, vi kommer ud at flyve... Jeg har også kigget lidt på Florida eller Phuket men det bliver umiddelbart hurtigt en del dyrere og jetlag at underholde sig med desuden.
 

LarsCph

Medlem
Nu er ferien booket :) Så mangler jeg bare at finde et godt sted at bo - anbefalinger modtages gerne på hvor det er godt at bo som far + datter i Dubai. En ordentlig stak point og en smule cash og vi har nu returbilletter fra København til Dubai via Doha på business class mellem København og Doha og First Doha til Dubai. Flyet mellem Doha og Dubai ligner dog mest business seating - men mon ikke det går endda :)

Vi kan begge godt lidt sol og en lækker pool eller to.... Muligheden for strand vil ikke trække ned.

Tickets.jpg
 
Toppen