Senaste nytt

Vilken one world lounge i Köpenhamn?

trekker

Medlem
Kommer inom kort att resa fran köpenhamn till London med BA I Club Europe, jag har for BAEC Gold (Emerald) och undrar vilken lounge som ni kan rekommendera? Jag har aldrig flygit one world fran Köpenhamn.
 

Stefan62

Medlem
Copenhagen Apartement för att den är lugn och mest avskild, men skralt utbud vad gäller förtäring.
 

Agö

Medlem
Alla tredjepartslounger på Kastrup är dåliga. Som @Stefan62 säger är Apartment bäst men det säger ingenting och loungen i sig är inte värd något längre besök. Problemet med Apartment (och övriga tredjepartslounger) är att den ligger långt ifrån D-gaterna där British Airways flyger ifrån.
 

trekker

Medlem
Har nog mest tankt jobba fran loungen, kan man gora det eller ar det klassiskt obefintligt wifi?
 

LarsCph

Medlem
Enig - Apartment er bedste valg. Dog var der rigtig mange mannesker, da jeg var forbi i onsdag sidste uge kl 16.30-17.45. Andre gange er der stort set tomt og så syntes jeg loungen er ganske fin hvis man bare vil have en lille snack + noget at drikke inden afgang. Samt slappe af eller arbejde.
 

ACervin

Medlem
Apartment är bäst men inte bra. Fast får du plats nere vid fönstren sitter man ju ganska trevligt med utsikt över plattan mellan A och B piren tror jag och är man inte jättehungrig så finns det lite käk och dricka, med betoning på lite.
 

pep

Medlem
Apartment har varm mad i modsætning til de to andre muligheder for OW (Aspire og Aviator) men knapt så stort udvalg af drikke. Hvis Aviator ikke er crowded vælger jeg den p.g.a. højt til loftet, det "internationale touch", god udsigt til både terminal og flyveplads, herlig leverpostej, let at få drinks). Men du kan jo lave en lounge-hopping og sammenligne....
 

trekker

Medlem
Jag har 4 resor bokade sa hinner nog prova alla, dock hinner mitt emerald ga ut innan de sista 2 resorna sa da antar jag att apartment ar uteslutet pa dom 2.
 
Toppen