Senaste nytt

EXCLUSIVT for BusinessClass.se/no/dk: JET AIRWAYS Gold Card Activity

GillBates

Medlem
Hej GillBates, Flyger man Première (vår business) får man tillträde till Etihad business i London, Paris och Abu Dhabi. Från London kan man flyga första klass med oss och får då tillgång till Etihads första klass i London. Visar man upp guldkortet kan man besöka deras lounge i business i Dublin, Manchester, Frankfurt, Sydney och Washington. Då vi inte flyger därifrån.

Biljett måste vara utställd på Jet Airways dokument och då får man 3 uppgraderingar från ekonomi till business och från business till första på Jet Airways och Etihad. Detta gäller inte för dom som får guldstatus i denna kampanj utan först efter att man har varit medlem i ett år och kvalificerar sig för att vara guldmedlem ett år till.
Tack för svar, men bara för att få det klart så är det alltså till "business"-loungerna du kommer in med guldkortet (oavsett klass du flyger med).
 

Alf

Medlem
Om jag gör en tor LPI-BKK, räknas det då som fyra resor eftersom det är fyra legs med Jet Airways?

I så fall är det ju fördelaktigare att använda grundprogrammet för ett Guldkort eftersom man då får voucher för kommande uppgraderingar.
 
Om jag gör en tor LPI-BKK, räknas det då som fyra resor eftersom det är fyra legs med Jet Airways?

I så fall är det ju fördelaktigare att använda grundprogrammet för ett Guldkort eftersom man då får voucher för kommande uppgraderingar.

Rätt säker att det räknas som en resa.
 

agehall

Medlem
Rätt säker att det räknas som en resa.
Ja, det är ju en resa. Jag misstänker att det som avses är att det behövs motsvarande 4st resor från norden till tex BKK för att nå guld normalt sett. Jag försökte kolla upp detta, men det var inte helt enkelt att förstå hur det fungerar, så jag nöjer mig med att gissa.
 

Fredrik Romero

Jet Airways företagsrepresentant
Rätt säker att det räknas som en resa.
Rätt säker att det räknas som en resa.
Hej Dreamliner 787, du flyger minst 4 gånger i business klass med oss till Bangkok som exempel, då får du uppgraderings voucher och guldkort under en ett års period. Men flyger du en gång under denna kampanj period i businessklass med oss till Bangkok får du guldkort och alla andra faciliteter, dock inte voucher. Du slipper flyga 4 gånger det räcker med 1.
 

Fredrik Romero

Jet Airways företagsrepresentant
Ja, det är ju en resa. Jag misstänker att det som avses är att det behövs motsvarande 4st resor från norden till tex BKK för att nå guld normalt sett. Jag försökte kolla upp detta, men det var inte helt enkelt att förstå hur det fungerar, så jag nöjer mig med att gissa.
Hej agehall, din gissning är korrekt.
 

AThunberg

Ny medlem
Får bara detta felmeddelandet när jag försöker registrera mig via länken:
Active range exceeded for media code - JPNORORA-06512: at "CLP_OWNR.EXC_HANDLER", line 42ORA-06512: at "CLP_OWNR.MCD_BR_I", line 96ORA-04088: error during execution of trigger 'CLP_OWNR.MCD_BR_I'
 
Toppen