Senaste nytt

Återbetalning av Optiontown på resor efter 25 april?

Canadien

Medlem
Ja, du har ju minst en buffer, kreditkortet och eller paypal som kommer ta kostnaden ifall OT vägrar.
 

Johanna

Medlem
Har någon fått tillbaka pengar från OT sedan samarbetet avslutades. Kan jag verkligen vara säker på att paypal eller Amex tar smällen om OT skulle konka?

Beteendet de har nu är inte sunt
 

Canadien

Medlem
Jag fick tillbaka från OT förra veckan, för uppgraderingar som inte gick igenom i slutet av April, men det var ju 'vanliga' återbetalningar, d v s efter flygets avgång och inte i förtid.
 

Aranea

Ny medlem
Fick igenom en uppgradering ARN-LHR i måndags morse som jag ansökte om 26/4. Så verkar lite oklart om det fortfarande fungerar eller inte. Väntar på pengarna tillbaka för gårdagens flight som jag ansökte om samtidigt.
 

bubblan

Medlem
Försökte stå på dem lite, detta gäller EWR - ARN 18 Juni. Lägger hellre pengarna på nya upplägget. Samma sak dem har sagt i tre veckor nu.

Dear Customer,

Thank you for contacting Optiontown!
We apologize for any inconvenience caused to you. We would like to advise you that we have already forwarded your request to our concern team and will get resolved very shortly.

And very shortly we refund the amount on the same mode of payment. We appreciate your patience and understanding in this matter!
 

Abbs

Medlem
Försökte stå på dem lite, detta gäller EWR - ARN 18 Juni. Lägger hellre pengarna på nya upplägget. Samma sak dem har sagt i tre veckor nu.

Dear Customer,

Thank you for contacting Optiontown!
We apologize for any inconvenience caused to you. We would like to advise you that we have already forwarded your request to our concern team and will get resolved very shortly.

And very shortly we refund the amount on the same mode of payment. We appreciate your patience and understanding in this matter!
Har bett om refund för samma flight, vi får nog vänta tills slutet av juni ;)
 

SNIFF

Medlem
Jag har fått två mail från paypal nu då Amex kontaktat dem. De har också öppnat ett ärende.

Vi får se vad som händer. Fortsättning följer.
 

ahh

Medlem
Fick mail från Paypal att de stängt tvisten nu då OT har utfördat en återbetalning. Så vill man att det ska gå snabbast möjligt att få tillbaks pengarna är detbara att inleda en tvist genom Paypals hemsida och förklara att samarbetet mellan SAS och OT är nedlagt.
 
Toppen