Senaste nytt

Tips på bra hotell i Dubai

fmansson

Medlem
Bodde en vecka på Sofitel The Palm i Junior Suite på 85 kvm förra veckan. Visst, najs rum men generellt ganska trist hotell.
 

MarSecLtd

Medlem
Söker lite på hotell för Dubai i höst, men verkar som det ej finns pool på hotellet?
Stämmer det?
De visar inga bilder på hemsidan och har det ej med i beskrivningen vad jag kan se.


Poolen på Radisson Deira Creek har varit stängd för renovering sedan 2013. En skyskrapa bygger de på 6mån men att renovera en pool tar tid :confused:
 

MarSecLtd

Medlem
De hade en pool är jag var där i alla fall.


Möjligt att de öppnade en kort stund för att sedan stänga igen för fortsatt renovering. Står på deras hemsida och på några andra ställen.

Radisson Blu Hotel in Dubai Deira Creek, Old Dubai "Please note that the swimming pool is currently closed for renovation"

Annan info är "Observera att poolen renoveras fram till den 31 juli 2016."

De hade avtal förr att man fick nyttja poolen på Hilton, vet ej om så är fallet nu.
 

jerixon

Medlem
Vilka Hilton i Dubai har bäst executive lounges / frukost för HHD?
Har letat men ej hittat så mkt info.
Tack på förhand!
 

rvarttinen

Medlem
Kan rekommendera Al Maha; Al Maha, a Luxury Collection Desert Resort & Spa, Dubai
Ca 50.. 60 minuter med bil rakt ut i öknen. För den som flyger med Emirates: passa på att nyttja Emirates Chauffeur service Chauffeur-drive | The Emirates Experience | Emirates .

Bodde där tre nätter tidigare i år, hur häftigt som helst! Nu är det inte en fråga om, utan när vi åker dit igen. Framför allt tycker jag naturupplevelsen och restaurangen står ut. Överhuvudtaget är hela stället utöver det vanliga.... svårt att beskriva. Behöver nog upplevas.

Kan lägga upp några bilder om någon är intresserad ... och ska väl synka med vad jag "lovat" i den här tråden: Någon som har något att säga om Al Maha Desert Resort & Spa? | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor :)
 
Last edited:
Toppen