Senaste nytt

SAS lanserar nya drinkar

Bringman

Medlem
Gin & Tonic tycker jag är en fin klassiker som håller i längden när man är i luften.
 

Attachments

  • 2011-09-01 18.52.45.jpg
    2011-09-01 18.52.45.jpg
    111,1 KB · Visningar: 288

Abbe

Medlem
Grymt bra drinkar ! som smakar väldigt bra på klubbarna/pubarna får hoppas de smakar lika dant 10000 meter upp, hehe
 

jurgenb

Medlem
Vi fick ju pröva dessa på SAS DO'n i höstas.. måste säga att drinkarna och vodkan dom valt inte var något jag skulle dricka ute på krogen. Dom var ju ganska kraftiga i smak och vodkan var ingen favorit (ingen premium direkt) - anledningen till styrkan i smaken var ju enligt dem att vissa smaker faller bort på hög höjd (trots tryckkabin?) o bla bla.. mycket snack i någon förvrängd marknadsföringsbild där tror jag.
 

MarcusC

Medlem
Hade helt glömt detta...har inte sett dessa drinkar/blivit erbjuden de få gånger jag åkt SK C inom europa!?
 

Roger J

Medlem
Det har funnits senaste gångerna jag rest long haul med SAS, finns numer en rubrik "Air Mixology" i menyn. Dock finns det inte på short-haul vilket felaktigt uppgavs på träffen på Arlanda.
Jag har dock inte prövat drinkarna uppe i luften eftersom jag rest i tjänsten vid samtliga tillfällen.
 

Palazzi

Medlem
Det här blir livsfarligt för mig...:eek: Jag tenderar att drick GT som om det vore kranvatten.. Finns absolut inget jag tycker så mycket om att dricka (det där lite som om jag vore alkoholist, men riktigt så illa är det inte:) ).
 

agehall

Medlem
Drinkarna smakar väldigt annorlunda uppe i luften, iallafall mot vad jag kommer ihåg från ARN. Det kan bero antingen på att det var profs som blandade dem på ARN eller att smaken ändras (vilket det finns bevis för) på hög höjd. Vilket låter jag dock vara osagt.
 
Toppen