Senaste nytt

SAS Diners Club

Jag såg att det inte fanns en allmän tråd för SAS Diners som det finns för SAS Amex olika kort och SAS MC, så sparkar igång en för Diners.

Jag har noterat att Diners börjat hålla inne poäng varje månad. Förut var det bara det saldo som understeg 500 poäng (väl?), eftersom de för över i block om 500. Hur ser det ut för er andra?

image.jpeg
 

Delayed

Medlem
Du menar att utgående saldo aldrig borde överstiga 500 poäng? Ja det kan man tycka. Jag har aldrig funderat på det men det är samma för mig och har varit så rätt länge. Ser ingen uppenbar logik, men det kanske finns någon.

Här är en faktura från juli 2010 så det är inget nytt fenomen.

diners.png
 

lars.dec8

Medlem
Jag läste precis det här på Dinersclub.se
"När du betalar flygbiljetten med ditt SAS EuroBonus Diners Club hos SAS eller någon av deras samarbetspartners, blir det extra lönsamt. Då får du nämligen poäng från två håll – SAS EuroBonus Baspoäng samt SAS EuroBonus Extrapoäng."
Är detta något nytt? Obs, Jag har inte koll på Diners.
 

011430121

Medlem
Jag läste precis det här på Dinersclub.se
"När du betalar flygbiljetten med ditt SAS EuroBonus Diners Club hos SAS eller någon av deras samarbetspartners, blir det extra lönsamt. Då får du nämligen poäng från två håll – SAS EuroBonus Baspoäng samt SAS EuroBonus Extrapoäng."
Är detta något nytt? Obs, Jag har inte koll på Diners.
Du får poäng på flygningen (som vanligt) och poäng på köpet av biljetten.
 

Pingus

Medlem
Etter at SAS Amex kom på banen oppfatter jeg DC som nesten meningsløst; DC-loungene koster nå penger, og dette var tidligere deres eneste fortrinn.
 
Toppen