Senaste nytt

Återbetalning av Optiontown på resor efter 25 april?

mailade som sagt dem för några dagar sen, bara ett standardsvar.
Ringde nyss deras UK nummer, fick hjälp att ordna en återbetalning, skulle ta 5 dagar sa de.
Snabb och bra service, nu hoppas jag bara att det kommer pengar med.

Uppskattar om du kan följa upp detta i slutet av nästa vecka. Lägg gärna in telefonnumret du ringde så vore jag tacksam (slipper söka :))
 

MegaFlyer

Medlem
Också mailat Optiontown om en uppgradering i juni som vi betalt.

Inte fått besked om hur de kommer att gå vidare.

I mitt fall hoppas jag hellre att de uppgraderar än återbetalar...
 

AndersSt

Medlem
Jag ringde precis till Optiontown kundtjänst och bad om en refund för en resa 26/4. Han jag pratade med sa att de fortfarande inte vet om avtalet kommer att sägas upp eller inte, märkligt? Jag skulle få besked inom 48h sa han.
 
Hej, någon som vet säkert om det är från och med 25 april, eller efter 25 april som gäller? Jag har en OT inlagd för ett flyg på måndag morgon 25 april, och en för hemresan 26 april, och undrar om jag ska begära återbetalning för båda, ena eller ingen..
Jag fick idag en uppgradering på ett flyg på 25e april, så det ser ut att vara efter.
 

bubblan

Medlem
OT svarade på mail till sist.

Dear Customer,

Thank you for contacting Optiontown!
We would like to inform you that we are already in last step to resolve refund related cases which we received for SAS Airline. So, request you to wait as we will resolve your case, we will send an email with refund details and transaction ID's.

We appreciate your patience and understanding in this matter!
 

ELOS

Medlem
Uppgraderingar verkar fungera som vanligt via Optiontown. Har blivit uppgraderad till PLUS CPH-LHR 25/4 och LHR-CPH 26/4.
 

Senator

Moderator
Min flickvän skall överraska sin mamma med en dagsresa till Amsterdam på tisdag. I natt gick deras OT plötsligen igenom på utresan..
 
Toppen