Senaste nytt

Ny kampanj: Accelerate 2016

Kris

Medlem
Det blir 160 nätter på en pointbreaks kampanj....dags att planera in en LÅÅÅNG road trip i USA....
Gillar denna kommentar skarpt. ☺ Har själv "bara" hälften efter nylig burn, men lekte också med tanken att bosätta mig på ett point break hotell i några månader

Jfr. "Hur många 50öres tuggummin motsvarar kostnaden x?" som var ett populärt jämförelsetal när jag var liten. "Hur många månader på point break uppehåll har du..." osv.
 
Den sitter nog när poängen från förra veckan ramlar inom om... några veckor :D
Insåg också att man enligt T&C var tvungen att konsumera en redemption, boka i framtiden räcker alltså inte. Så det fick bli en ebok för 900 points, men med ett nettovärde om 16600, haha. Ganska tråkig bonus, ibland funderar man på varför man envisas med det här.
 

palmen

Moderator
Jag ska vara klar med alla 7 utmaningar, väntar dock på att senaste natten som gjordes för 10 dagar sedan ska registreras så jag får ett nytt land och en till bokning med mobilen.
Passade även på att köra "1000p. Earn When you redeem", gick att ladda ner en eBook för 850 poäng vilket ska trigga denna, totalt 150p plus på det och en utmaning avklarad.
 
Toppen