Senaste nytt

Återbetalning av Optiontown på resor efter 25 april?

MWi

Medlem
Mailade precis om refund jag med, hoppas att det inte blir något krångel eller påverkar att jag lägger in för uppgradering med det nya innan jag fått tillbaka från Optiontown
 

ahh

Medlem
Mailade OT på nytt och bad om et mer konkret svar, fick då följande svar;

Dear Customer,

Thank you for contacting Optiontown!
We would like to advise you that we have forwarded your request to our concern team regarding the cancellation of upgrade, and once it get resolve very quickly we refund the amount on same mode of payment. We appreciate your understanding in this matter!Please feel free to contact us if you have any additional questions. In case this email does not fully answer your question, or you would like to contact us for any reason, you can also get immediate assistance by calling one of our Customer Care numbers at:

+1 617 977 8128 (US)
+44 203 318 3548 (Europe)
+61 290 370 137 (Australia)
+91 999 998 9010 (Asia)
+52 554 170 6597 (Mexico)
+60 3 2787 9133 (Malaysia)

Regards,
Optiontown Customer Care
(www.optiontown.com)
 

hampe_1

Medlem
Mailade Optiontown den 15e april gällande återbetalning av två olika uppgraderingar. Efter ha endast fått ett standardsvar ringde jag precis till dem och fick beskedet att man på Optiontown inte vet om uppgraderingar efter 25e april fortfarande kommer uppgraderas som tidigare eller ifall de ska återbetalas, skulle ta ytterligare 24-48 h innan de visste mer sa han. Det var beskedet jag fick och jag fick även ett casenr. tillhörande mitt tidigare mail.
 

karho

Medlem
Hej, någon som vet säkert om det är från och med 25 april, eller efter 25 april som gäller? Jag har en OT inlagd för ett flyg på måndag morgon 25 april, och en för hemresan 26 april, och undrar om jag ska begära återbetalning för båda, ena eller ingen..
 

Meazza

Medlem
Hej, någon som vet säkert om det är från och med 25 april, eller efter 25 april som gäller? Jag har en OT inlagd för ett flyg på måndag morgon 25 april, och en för hemresan 26 april, och undrar om jag ska begära återbetalning för båda, ena eller ingen..
Om du väntar en vecka så vet du. :)

När du signade upp så visste du ju att kunde få ligga ute med pengarna så det borde väl inte vara någon panik nu?
 

karho

Medlem
Ingen panik här, bara undrade vad som gäller i och med att det är just kring det datumet förändringen träder i kraft.
 

FF#1

Medlem
mailade som sagt dem för några dagar sen, bara ett standardsvar.
Ringde nyss deras UK nummer, fick hjälp att ordna en återbetalning, skulle ta 5 dagar sa de.
Snabb och bra service, nu hoppas jag bara att det kommer pengar med.
 
Toppen