Senaste nytt

Kan jag få mer än 6000 EuroBonus poäng i välkomstbonus på Diners Club kortet?

Kimmen00

Medlem
Har hon ett helt "eget" konto så kostar det normalt 525 kronor per år om hon inte är EBG eller bättre. Har hon ett så kallat familjekort kostar det bara 245 kronor per år.

Skaffade du familjekort och fick "värvningsbonus" eller är det ett eget konto?

Hon är EBG, skaffade eget till henne endast för de 4000 p (som sen blev 6000). Familjekontot gäller SAS (dvs överföringen)
 

Gus

Medlem
Förr i tiden var det väl gratis årsavgift första året med Diners Club? Är det inte så längre? Jag hittar ingen info om det på Diners hemsida.
 
Förr i tiden var det väl gratis årsavgift första året med Diners Club? Är det inte så längre? Jag hittar ingen info om det på Diners hemsida.

Gratis för EBG/EBD men du får första året gratis när du ansöker har jag för mig (oavsett nivå)..
När jag kollade för någon månad sedan så var det halv årsavgift första året. Nu hittar jag ingenting om årsavgift första året, kanske har de tagit bort rabatten?
 

flonken

Medlem
Förr i tiden var det väl gratis årsavgift första året med Diners Club? Är det inte så längre? Jag hittar ingen info om det på Diners hemsida.
Fick detta svar av Diners:

Hej!

Det stämmer. Diners är gratis första året, därefter kostar det 525 kr per år. Är du Guld- eller Diamantmedlem är korten kostnadsfria.
Som välkomstbonus får du 4000 eurobonuspoäng om du gör ditt första köp inom de 30 första dagarna.
 
Fick detta svar av Diners:

Hej!

Det stämmer. Diners är gratis första året, därefter kostar det 525 kr per år. Är du Guld- eller Diamantmedlem är korten kostnadsfria.
Som välkomstbonus får du 4000 eurobonuspoäng om du gör ditt första köp inom de 30 första dagarna.
Frågan är om kundtjänst har rätt? :p Jag hittar inte denna information någonstans på deras hemsida?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Optonova

Medlem
Jag mailade med kundtjänst på Diners Club tidigare i veckan ang. ev. gratis 1:a år. Deras svar:

"Vi har inte något erbjudande just nu att prova kortet gratis."
 
Toppen