D
Deleted member 4140
Guest
Kundtjänst suger som regel, oavsett om det är sas eller någon annan kundtjänst.
Borde inte detta ligga i tråden "SAS - det här gjorde ni mindre bra"?Igår med SK2837 CPH-LPA i C. Låg beläggning bra CC. Men enligt "The Menu" i stolsfickan skulle det finnas sallad och paj att förtära. Avgång 08.40 därefter serverades en urtrist frukostlåda. Flygtid enl. tidtabell 5t30 min. Jag tycker att lunch borde serveras. Frukost har redan ätits innan ombordstigning. Att dessutom utbudet inte motsvarar det som utlovas är inte bra. Mackor i all ära men så kul är de inte. Jag ser SAS som ett alternativ till trista tidiga charterflyg men då behöver SAS bli bättre att ta hand om passagerarna. Inte klagan snarare bön.
Håller med om att det är dåligt, flighter innan 9 så serveras bara frukost. Den niten har man själv gått på när Barcelona flighten avgick 09:00 från Oslo, nu är den dock flyttad till 09:05 (och jag tror inte det är en slump).Igår med SK2837 CPH-LPA i C. Låg beläggning bra CC. Men enligt "The Menu" i stolsfickan skulle det finnas sallad och paj att förtära. Avgång 08.40 därefter serverades en urtrist frukostlåda. Flygtid enl. tidtabell 5t30 min. Jag tycker att lunch borde serveras. Frukost har redan ätits innan ombordstigning. Att dessutom utbudet inte motsvarar det som utlovas är inte bra. Mackor i all ära men så kul är de inte. Jag ser SAS som ett alternativ till trista tidiga charterflyg men då behöver SAS bli bättre att ta hand om passagerarna. Inte klagan snarare bön.
Dessutom gintonic i plastglas men grannen fick jägermeister i glasglas. Underlig inkonsekvens. Dessutom noterade jag att besättningsmaten var just lunch, kan dom få ombord den kan dom väl furnera för pax också.
Händer rätt ofta på sista flighten ARN-UME då piloterna brukar komma direkt från en flygning LHR-ARN.Piloterna är försenade.... Den var ny för mig SK579 just nu....