Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Tostarp

Medlem
Japp, jag vet. Tyvärr är det lite dålig koll från min sida. Jag ligger på ungefär 220k i spend just nu och ville s.a.s.räkna med de 'överskjutande' 70k in i det nya kortet...
 

nixa

Medlem
Funkar det här med inbjudan fortfarande? Och vad är det man tjänar på att gå med någons länk? Någon för gärna skicka en, har inte riktigt beslutat om det är värt att gå med ännu men väger mot att det blir så!
 

Samosaguas

Medlem
Funkar det här med inbjudan fortfarande? Och vad är det man tjänar på att gå med någons länk? Någon för gärna skicka en, har inte riktigt beslutat om det är värt att gå med ännu men väger mot att det blir så!
Om du blir värvad så tjänar du fler sign up-poäng än om du bara skaffar kortet. Win win för båda parter.
 
Någon mer som har problem med att logga in på "mitt konto" hos amex? Får upp något felmeddelande och så vill de att att jag ska skriva i kortuppgifter och återställa lösenord. Sedan går det inte att återställa lösenordet utan det blir felmeddelande igen...
 

Ubbe

Medlem
Någon mer som har problem med att logga in på "mitt konto" hos amex? Får upp något felmeddelande och så vill de att att jag ska skriva i kortuppgifter och återställa lösenord. Sedan går det inte att återställa lösenordet utan det blir felmeddelande igen...
Inga problem här :)

Du har nu handlat med ditt Kort till en summa av 135085 kronor du behöver handla för ytterligare 14914 kronor för att erhålla din EuroBonus-förmån.
 
Toppen