Senaste nytt

Air New Zealand Business tillgängligt för Eurobonus?

Martin Gren

Medlem
Satt och sökte lite på United om några nya flighter öppnat upp sig för min bonusresa till Nya Zeeland i juli. Upptäckte då att det fanns platser tillgängliga i C mellan Sydney och Auckland (och vice versa). Vill minnas att detta inte fanns tillgängligt i januari när jag bokade och tycker mig läst någonstans att businessplatser bara släpptes till NZ egna program. Är detta något som ändrats? Vore ju trevligt att boka om till business istället för ekonomi
 

SvartMjolk

Medlem
Jag har en bonusresa med bland annat Shanghai - Auckland bokad i Business. Den är i Oktober, så ska inte vara några problem att hitta längre tid framöver heller.
 

jumbooze

Medlem
Jag har jagat NZ länge och har nu än så länge bara bokat AkL - SYD i C men hoppas att de öppnar upp C när det närmar sig ( avresa i Dec )
 

Brandten

Medlem
Deras business ser riktigt nice ut. Någon som vet om det går att boka NZ1 (LHR-LAX) med Eurobonuspoäng och 2-4-1?

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 

palmen

Moderator
Deras business ser riktigt nice ut. Någon som vet om det går att boka NZ1 (LHR-LAX) med Eurobonuspoäng och 2-4-1?

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Ja om du hittar platser, den ska inte vara undantagen mig veterligen. Aldrig tittat på tillgänglighet på den linjen dock så kan inte uttala mig om hur vanligt det är med bonusplatser.
 

Martin Gren

Medlem
Deras business ser riktigt nice ut.

Var inte helt imponerad av hårdvaran då jag flög Auckland-Narita. Det är iofs nytt och fint men jag tyckte det var trångt. Dessutom gillar jag inte alls fiskbenskonfigen. Varför vänder man stolarna ut från fönstren på en 787 som har så stora fina fönster?
Däremot är mjukvaran fantastisk. Bra mat och personalen är helt suveräna.

My two cents
 
Toppen