Senaste nytt

Återbetalning av Optiontown på resor efter 25 april?

Johanna

Medlem
Nu har jag begärt återbetalning. Tyckte inte det var helt lätt att välja kategori. Får se hur lång tid det tar att få in pengarna. Betalade via PayPal, känner att det ev kan strula till det.
 

Johanna

Medlem
Kan du berätta hur du bar dig åt?
Vet varken om det är rätt eller framgångsrikt. Jag fyllde i formuläret som dök up när jag tryckte på länken ovan. Kategori valde jag other och option flexibility reward. Sen skrev jag en harrang under describe your question att jag vill ha pengarna återbetalda eftersom samarbetet med SAS upphört. Finns ett telefonnr med till UK, det kanske är bättre.
 

ahh

Medlem
Mailade Optiontown om åtebetalning, fick följande (icke)svar efter ca 30 min;

Dear Customer,

Thank you for contacting Optiontown!
We apologize for any inconvenience caused to you. We would like to inform you that we have received your request and we will get this resolve and shall revert you back as soon as the needful is done.
We thank you for your patience and understanding in this matter!

Please feel free to contact us if you have any additional questions. In case this email does not fully answer your question, or you would like to contact us for any reason, you can also get immediate assistance by calling one of our Customer Care numbers at:

+1 617 977 8128 (US)
+44 203 318 3548 (Europe)
+61 290 370 137 (Australia)
+91 999 998 9010 (Asia)
+52 554 170 6597 (Mexico)
+60 3 2787 9133 (Malaysia)

Regards,
Optiontown Customer Care
(www.optiontown.com)
 

Canadien

Medlem
Förbered er på att det kan ta en stund. Jag höll på i ett par veckor med dem för att flytta en OT på ett PNR där jag ändrat datum på den underliggande flighten. I 3 veckors tid hävdade de att de inte kunde se att jag betalt de extra 40EUR for att flytta OT:n till den senare resan som hade dyrare OT-pris (ORD-ARN), sedan gick det plötsligt... Sedan gick OT:n ändå inte igenom, och då fick jag först bara tillbaka de 40EUR jag betalt extra, de ~250EUR för orginal-OT:n tog ca 5 veckor med ett mail i veckan att få ordning på. Nu med en anstormning av ärenden p g a SAS avbrutna samarbete kan jag tänka mig att det kan bli lika snårigt eller värre. Tag ett par djupa andetag :)
 
Toppen