Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

bubblan

Medlem
Det verkar fortfarande gå och boka uppgraderingar på SAS-flygningar med Optiontown
OT vill ju maximera vinsten. Om alla blir nekade per automatik vid avresedatum efter 25e så vill man ju gärna ha tillbaka det man betalade per omgående. Vill gärna se hur det utspelar sig hos amerikaner som stämmer OT när dem håller pengarna som gisslan.
 

trekker

Medlem
Fick igenom uppgradering pa sondag, men jah kan inte valja sittplatser da jag far felmedellande om att jag ar inloggad i fel land vilken site jag an ar inloggad pa. Nagon ide hur man ska fixa detta? Ar pa semester sa undviver garna ett langt telefonsamtal med sas.
 

Agö

Medlem
Fick igenom uppgradering pa sondag, men jah kan inte valja sittplatser da jag far felmedellande om att jag ar inloggad i fel land vilken site jag an ar inloggad pa. Nagon ide hur man ska fixa detta? Ar pa semester sa undviver garna ett langt telefonsamtal med sas.
Ringa, enda sätter. Du är ju guld så ring nu, bör gå snabbt.
 

Palmwell

Medlem
Fick igenom uppgradering pa sondag, men jah kan inte valja sittplatser da jag far felmedellande om att jag ar inloggad i fel land vilken site jag an ar inloggad pa. Nagon ide hur man ska fixa detta? Ar pa semester sa undviver garna ett langt telefonsamtal med sas.
Håller med Agö. Bara att ringa. Har testat allt annat utan framgång vid flera tillfällen...
 

bL0m

Medlem
Optiontown skapar oro i magen...

Jag reser ARN till LAX imorgon lördag den 16 april, fick uppg till Business (bekräftelse tidigare i veckan).
Min hemresa är redan den 17 april, i detta fall har Optiontown ännu inte återkopplat...

Jag får kanske ha is i magen fram tills på söndagen då avresan sker och åka lite tidigare till LAX incheckning för att uppgradera med poäng.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen