Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Palmwell

Medlem
Eligt infon från den norska sidan så ska det inte gå att ansöka om poänguppgradering för barn, detta är väl nytt?
Tolkade det som att det kommer gå med barn men bara till Plus och inte Business. Idag kan man uppgradera till Business med barn också. Gjorde det i januari i år. Inte så konstigt egentligen, inte alla ungar uppför sig lika väl som mina barn... :) :)
 

Agö

Medlem
Finns massa OffTopic i OptionTowntråden om det nya auktionssystemet, har bett admin bryta ut det hit
Eller ännu bättre, starta en tråd om "Slutet för Optiontown" - bad om detta redan igår. Det är ju två separata ämnen, slutet för OT resp. början för PlusGrade
 

Canadien

Medlem
Eller ännu bättre, starta en tråd om "Slutet för Optiontown" - bad om detta redan igår. Det är ju två separata ämnen, slutet för OT resp. början för PlusGrade
Fast OT-tråden innehåller ju 'födelsen' av OT också, så döden kan väl vara kvar där.
 
Men! Vad är oddsen att jag flyger HKG-ARN 26/4?! Det vill säga just efter optiontown läggs ner och budgivningen inte har varit igång 48 timmar. Jag gillar att det är som en julklapp, man vet inte om det är hårt (uppgradering) eller en mjuk klapp, något man behöver (resan i ekonomi) men inget man önskar
 

Lollet

Medlem
Om person A vill uppgradera Go->Business för 3000kr och person B vill uppgradera Plus->Business för 2000kr. Vem har lagt högsta budet?
Hur kommer det beräknas?
 
Toppen