Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jonas C

Medlem
ANA (eller ZNZ ✈️N✈️) Lounge Lissabon, påväg hem efter en trevlig helg på Azorerna. Förstår varför @Moco ständigt raljerar om hur illa den här loungen är. Utsidan är snygg, men väl inne påminner den mycket om lobbyn på ett vandrarhem, med möbler som ser ut att vara tagna från väntrummet på Skatteverket. Inte mycket i mat och dryckesväg här. Bara lite torra mackor, kaffe och juice.

Nu flyger jag visserligen KLM, men det är en riktig skam att TAP har stängt ner sin egen lounge på Lissabon då denna definitivt inte håller måttet. Blir nog att avstå från TAP på kommande resor till Casablanca.
 

Moco

Medlem
ANA (eller ZNZ ✈️N✈️) Lounge Lissabon, påväg hem efter en trevlig helg på Azorerna. Förstår varför @Moco ständigt raljerar om hur illa den här loungen är. Utsidan är snygg, men väl inne påminner den mycket om lobbyn på ett vandrarhem, med möbler som ser ut att vara tagna från väntrummet på Skatteverket. Inte mycket i mat och dryckesväg här. Bara lite torra mackor, kaffe och juice.

Nu flyger jag visserligen KLM, men det är en riktig skam att TAP har stängt ner sin egen lounge på Lissabon då denna definitivt inte håller måttet. Blir nog att avstå från TAP på kommande resor till Casablanca.

Haha! Klockren beskrivning av den. Den är fortfarande bättre än den andra PP-loungen där, Blue eller vad den heter, som är som att sitta i en mörk container - och då är det fortfarande dåligt. Förstår inte heller vad de håller på med där. Men gamla TAP-loungen hade ju inga fönster, så de resonerar väl att detta är ett steg upp.
Men jag har slutat att ta omvägen via Lissabon nu, TAP gjorde mig alltid så förbannad, så jag struntar i vad de gör...
 

Marcus_R

Medlem
Var själv i den Loungen på LIS i fredags, och tyckte den var "OK", men inte mycket mer.

Vandrarhemskänslan kan jag absolut skriva under på. Undrar om det är många som använder de märkliga vilorummen med nakna träväggar?
 

olo

Medlem
ANA (eller ZNZ ✈️N✈️) Lounge Lissabon, påväg hem efter en trevlig helg på Azorerna. Förstår varför @Moco ständigt raljerar om hur illa den här loungen är. Utsidan är snygg, men väl inne påminner den mycket om lobbyn på ett vandrarhem, med möbler som ser ut att vara tagna från väntrummet på Skatteverket. Inte mycket i mat och dryckesväg här. Bara lite torra mackor, kaffe och juice.
Fanns det inga vaniljbakelser? När det finns kan den loungen vara en av de bättre traditionell-fika-loungen.

Bygger de fortfarande om på LIS? För det är ju ombyggnationen som har gjort att såväl TAP som AF har stängt sina lounger.
 

rob74

Medlem
Kryddig tomatsoppa intages i SAS-loungen på GOT. Upp till Kiruna ikväll. Inte så man längtar då det är +15 och strålande sol här nere. Hemma har det väl kommit några dm snö medan jag varit borta.
5f139e70c34492cab03b98057ac87bf2.jpg
 

bossefin

Medlem
Frukost i SAS Gold OSL i väntan på SK 4723 till Berlin. Första gången här efter ombyggnaden. Liksom i Stockholm ett lyft även om det, liksom i Stockholm, kunde vara ett bättre frukostutbud.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen