Senaste nytt

Strul med seating på SAS

Har en bokning där jag inte kan välja seat; får upp en popup enligt nedan när jag går in på bokningen på SAS hemsida. Är ganska säker på att jag valde seating igår, men den är nu borta igen. Och jag har fyllt i den obligatoriska informationen.

Det går bra att välja säten men när jag trycker OK kommer popuren upp igen, och det är ingen seating på bokningen (och valet att välja seat är borta).

Någon som känner igen problemet? (nästa steg är såklart att kontakta support för seating).

Jag har för mig att jag haft samma problem tidigare, och då har jag för mig att jag blev uppgraderad...
Screen Shot 2016-04-08 at 18.57.29 copy.jpg
 

FF#1

Medlem
har nått liknande i en bokning, det funkar bra med att välja säten, de stannar kvar.
men den där irriterande rutan kommer upp hela tiden trots att jag har fyllt i allt.
Måste vara ett typiskt SK-IT fel bland 1000 andra.
 
Den där rutan brukar poppa upp varje gång jag är inne och tittar på en bokning på flighter till USA. Inget att oroa sig för :)

Den har nog inget med seatingen att göra. Mejla guld/diamantsupporten ang seatingen så kan de lägga in åt dig om det inte fungerar
 
Toppen