Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

Brandten

Medlem
Kan ju inte stämma för enligt bokningen ska det vara en A340. Borde vara OY-KBA som går som SK909 kraftigt försenad från CPH idag, ETA 17.20 i st f 12.55
Fast det är väl just det tråden handlar om... Att saker är försenade, att det blir ändringar och att bokningen inte stämmer.
 

Bryant

Medlem
Min bror med familj åker till LAX från ARN imorgon. Hoppas de kommer iväg i tid alt blir mer än 3h sena.

Han har barnen på ett PNR och föräldrarna på ett. Gick endast att checka in barnen online... Blir en spännande morgon.
 

pswe

Medlem
Min bror med familj åker till LAX från ARN imorgon. Hoppas de kommer iväg i tid alt blir mer än 3h sena.

Han har barnen på ett PNR och föräldrarna på ett. Gick endast att checka in barnen online... Blir en spännande morgon.
Ej fungerande incheck har ofta inneburit op-up för mig på longhaul.
 

KalleSus

Medlem
Min bror med familj åker till LAX från ARN imorgon. Hoppas de kommer iväg i tid alt blir mer än 3h sena.

Han har barnen på ett PNR och föräldrarna på ett. Gick endast att checka in barnen online... Blir en spännande morgon.

OY-KBA, som i natt går runt två timmar försenad EWR - ARN, tycks vända åter till New York i morgon - och bör då komma rätt i tidtabell.
I Stockholm står, sen i går, LN-RKR på veckovila/service, och jag antar att den tar Los Angelesturen, och borde kunna göra det i tid.
Inkommande från Los Angeles i morgon förmiddag (LN-RKT) och Chicago i morgon middag (LN-RKS) får ta Hongkong resp. Chicagoturerna.

Så din bror med familj borde kunna se fram emot en avresa i tid.
 
Toppen