Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

starlight

Medlem
Kan meddela att du ska flyga med KBM från gate C20. Inga avvikelser att rapportera...

Utmärkt. businessclass.se levererar bästa servicen som vanligt.

Då återstår det bara att se om jag har tur i uppgraderingslotteriet. En stol kvar i Business enligt hjälpsamma servicen vid loungen på ARN, jag antar att vi är flera som vill åt den. Jag tänker mig att jag har en viss fördel som fick min notering om uppgraderingsönskemål redan kl 8 å ena sidan, å andra sidan har jag bara 1h15min layover i CPH, så då kanske jag är sent ute för att kunna prata med rätt person på plats. Är det möjligen någon som vet om det finns en servicdesk på CPH motsvarande den som finns på andra sidan passkontrollen vid F-piren på ARN?
 

KeXx

Medlem
Utmärkt. businessclass.se levererar bästa servicen som vanligt.

Då återstår det bara att se om jag har tur i uppgraderingslotteriet. En stol kvar i Business enligt hjälpsamma servicen vid loungen på ARN, jag antar att vi är flera som vill åt den. Jag tänker mig att jag har en viss fördel som fick min notering om uppgraderingsönskemål redan kl 8 å ena sidan, å andra sidan har jag bara 1h15min layover i CPH, så då kanske jag är sent ute för att kunna prata med rätt person på plats. Är det möjligen någon som vet om det finns en servicdesk på CPH motsvarande den som finns på andra sidan passkontrollen vid F-piren på ARN?
Misstänker att du landar med SK1419 som just nu är planerad på gate B19 på CPH så du får en liten trevlig promenad mot C-piren.

Du passerar transfercentrat på vägen till till C20 så du kan ju kolla där annars testa SAS-loungen som har en liten helpdesk. Den ligger ju dessutom behändigt precis utanför passkontrollen vid C-piren.
 

Thornado

Medlem
Utmärkt. businessclass.se levererar bästa servicen som vanligt.

Då återstår det bara att se om jag har tur i uppgraderingslotteriet. En stol kvar i Business enligt hjälpsamma servicen vid loungen på ARN, jag antar att vi är flera som vill åt den. Jag tänker mig att jag har en viss fördel som fick min notering om uppgraderingsönskemål redan kl 8 å ena sidan, å andra sidan har jag bara 1h15min layover i CPH, så då kanske jag är sent ute för att kunna prata med rätt person på plats. Är det möjligen någon som vet om det finns en servicdesk på CPH motsvarande den som finns på andra sidan passkontrollen vid F-piren på ARN?

Jag har varit med om att de kunnat ringa till Köpenhamn från loungen på Arlanda och fixa uppgraderingen på så sätt, så det kanske kan vara värt att prata med loungepersonalen igen och se om det går att göra. (åtminstone om du tänkt uppgradera med poäng - cash upgrade kan nog vara svårare på detta sätt)
 

starlight

Medlem
Ber om ursäkt för att jag tog tråden en smula off topic, men jag kan rapportera att jag knep den sista platsen i C. Tack för hjälpsamma tips!
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    63,7 KB · Visningar: 245
Toppen