Senaste nytt

Kan jag få mer än 6000 EuroBonus poäng i välkomstbonus på Diners Club kortet?

crown

Medlem
Kanske anser SAS att kortet har för dålig täckning och därför genererar badwill i slutändan? Detta då personer som inte har koll på Diners skaffar det och sedan knappt kan använda det här i Sverige.

Jag hade det under ett år och att använda det här i Sverige var nästintill omöjligt. När jag sade upp kortet så frågade hon jag pratade med varför? Jag svarade att det är så pass svårt att använda kortet då ingen tog emot det och att jag därför inte var intresserad att börja betala 525kr/år. Då sade hon bara att hon fullständigt förstår och nu avslutar kortet. Mitt intryck var att de själva inte ens trodde på kortet. Nu har jag Amex istället och upplever att det fungerar nästan överallt i jämförelse.
 

Moco

Medlem
Finns fortfarande här: Tjna pong - SAS

Att det inte fungerar att betala i små tobaksbutiker är väl en sak, men i övrigt tycker jag att Diners fungerar på många ställen.
Även AmEx har fått till riktigt bra täckning (undantaget mindre orter).
 
Finns fortfarande här: Tjna pong - SAS

Att det inte fungerar att betala i små tobaksbutiker är väl en sak, men i övrigt tycker jag att Diners fungerar på många ställen.
Även AmEx har fått till riktigt bra täckning (undantaget mindre orter).
Gå ner till Mall Of Scandinavia ska du se.... inte en ända restaurang jag provat där (förutom MAX hamburgare) tar AMEX. De är förfärligt.... Men nu va snacket om Diners så vi ska inte gå för OT här!
 

Jimmie

Medlem
Gå ner till Mall Of Scandinavia ska du se.... inte en ända restaurang jag provat där (förutom MAX hamburgare) tar AMEX. De är förfärligt.... Men nu va snacket om Diners så vi ska inte gå för OT här!
Jag åt på Caliente på Mall Of Scandinavia och betalade med AMEX utan problem.
 
Finns det några aktuella erbjudande vid införskaffande av Diners (förutom de 4000 eurobonus) till exempel mer eurobonus eller gratis första året?
 

RasmusN

Medlem
Jag önskar också registrera ett Diners nu när Coops Med mera Mer inte alls är så fördelaktigt.
Någon som har länk till 6000 EB-poäng eller invite av något slag?

Stort tack på förhand.
 

Delayed

Medlem
Reggade frugan på ett EB-diners (skulle få 4000 p).. och i förra veckan ramlade 6000 p (inte 4000) in som sedan fördes över till mig :)
Har hon ett helt "eget" konto så kostar det normalt 525 kronor per år om hon inte är EBG eller bättre. Har hon ett så kallat familjekort kostar det bara 245 kronor per år.

Skaffade du familjekort och fick "värvningsbonus" eller är det ett eget konto?
 
Toppen